SpareBank 1 Østlandet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tjenestene er urimelig dyre. Banken anbefaler konsekvent sine egne fond. Banken har urimelig høye forvaltningsgebyr for fond. Årsavgift på debetkort synes jeg det er på tide at de slutter med. Kundeservice er ok.
De har ikke bra kundevennligheten som er mulig å oppdrive. Denne er min opplevelse.
Jeg og min familie har hatt tidligere Sparebanken Hedmark-nå Sparebank 1 Østlandet som hovedbank i veldig mange år. Det har alltid vært en sikker , profesjonell og kundevennlig bankforbindelse . Alt fra lån til eiendomskjøp , kortsiktig lån ved generasjonsskifte , driftskreditt til forretningsdrift har vært raskt og smidig behandlet , til rimelige rentebetingelser. Alltid egne og kontinuerlige saksbehandlere.Meget god info om alle bevegelser på våre brukskonto og sparekonto. Avdeling Kongsvinger og Skarnes får en sekser -6- fra min familie
After I sent application to boliglån, one of their consultants tried to contact me (22.Jul.2022, 14:58 ) by phone call. The consultant called me and turned off her phone immediately. However, I knew the call was about boliglån, then I dropped my work and tried to reach back. Because the consultant turned off the phone. I spent over 10 minutes to reach her out and got nothing. I did even call 915 07040 (their customer service phone number) two times. They were cheating their working time and wasting my time.
Dårlig kundebehandling og service ved flere anledninger.
Veldig fornøyd med huslån, forsikring, reiseforsikring God kundebehandling. Vært kunde siden 1972 og kan ikke tenke meg å bytte. 😀
God og fin behandling av mine spørsmål. Kundevennlige behandlere og rask behandling.