SpareBank 1 SMN har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk lån gjennom sb1 SMN og det er det eneste jeg har vært fornøyd med. Etter det har det kun vært negativt. Kundeservice minner om en ungdoms/halvkriminell forsamling med absolutt ingen form for medmenneskelighet. H Det verste er at jeg i nærmeste fremtid er nødt til å be dem om videre hjelp med finansiering pga bindingstid. Jeg vil på det sterkeste anbefale i mot å knytte noe som helst forhold med denne banken.
Sparebank 1 er en bank med mange filialer og stor forskjell i service og produkter, men SMN er desidert den beste! Ypperlig service og en team som gir den beste servicen når man trenger hjelp. De kommer med gode tilbakemeldinger og forslag når man trenger det. Dette er på lokal bank nivå. Anbefales virkelig.
Er veldig fornøyd med bytte, det eneste som mangler er ApplePay, men det lar seg løse med hjelp av Curve. Ellers er supporten bra og effektiv, banken gir gode betingelser.
SMN 1, den dårligste bank, med den dårligste service, må bare være glad for ikke å være kunde, jeg har besøkt her, det er nærmest snakk om skandale etter mitt syn, takk 😡
Dette er en bank som bryr seg om kundene sine. Det er hvertfall min oppfatning.
De bryr seg kun om penger, gir totalt f… i "kundene" sine… Jeg måtte betale huslånet to ganger på en og samme måned, forsøkte å gi beskjed til dem om at her måtte de få rettet opp feilen men Neida, det klarte de visst ikke..
Etter at SMN gikk inn i Vipps samarbeidet, virker det som om de bare ønsker å se bort eller skru av lyden, når jeg spør ApplePay. Selv har jeg forlenget skaffet meg en konto hos Nordea, og kan derfor betale ned ApplePay, hjemme på nett, i butikken og på ferie, og dette er reelt ikke en konkurent til Vipps, men en overlegen løsning som er mye smidigere. Bytt gjerne du også, eller få en konto hos noen som støtter ApplePay, og pass på å si ifra til banken din, når du er missfornøyd!