Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var i kontakt med banken da jeg ble arbeidsledig og fikk dermed lavere inntekt. Ba om en kort avdragsfri periode og ble møtt med en utrolig ovenfra og ned holdning med spørsmål om hvorfor, hva jeg brukte pengene på, hvilke utdannelse jeg har. Opplevde det som utrolig krenkende og frekt. Jeg fikk avslag fordi inntekten kommer sporadisk og det kan gå par dager over forfall, dermed dekkes ikke lånet akkurat på forfallsdato. Jeg har ikke forbruksgjeld, vi lever svært nøkternt og jeg unner meg aldri noe luksus, samt at jeg er alene med omsorgen for barn. På toppen av det hele økte banken rentene slik at det ble enda dyrere, som følge av restanse par dager over forfall. Jeg skjønner at banken skal tjene penger, men det er kanskje ikke om å gjøre å tyne de som opplever uønsket arbeidsløshet? Jeg har vært kunde i 15 år og når jeg første gang opplever krise i forhold til arbeidsløshet og inntekt, da har ikke banken tenkt til å være behjelpelig med avdragsfri periode. Man får ikke lojale kunder av dette.
For unge blir dette en dyr bank, avgiftsfrie bankkort hadde vært realt. Opplever at jeg betaler mer for et produkt hos SMN enn jeg ville gjort andre steder.
Ingen bank i verden tror jeg kan sammenligne seg med Sparebanken Hedmark, jeg kan nesten si at jeg er forelsket i banken. For det første er de svært serviceminded, de har alltid støttet meg, og jeg har alltid fått det jeg trenger når jeg har spurt. I tillegg er opplevd svartid over all forventning. De oppfyller alle kravene jeg har til en bank - man kan faktisk prate med de og forhandle seg frem til en bra avtale. Jeg har samlet alle forsikringer, lån og fond / sparing hos de, og må si meg svært fornøyd med alle delene. Oppgjørsavdelingen til forsikringen er også svært raske til å gjøre opp for seg.
Ingen avdeling i nærheten. Må reise helt til Jessheim for å sette inn penger. Og ikke mulig å ta ut penger i banken. Kun minibanker og kun 9900,- pr uke.. Savner skranken og kundekontakt.
Kjempegode opplevelser med sparebank1 Røros! Trivelige folk og gir alltid noe tilbake. De sponser flere enkeltpersoner og er alltid med å sponse! Fin app, veldig enkel :) En bank-sjef som alltid tar seg tid til å forklare, sjekke og opplyse om ting jeg som skal låne trenger å vite. Jeg er kjempefornøyd med sparebank 1 Røros og kommer ikke til å forandre. :)
Etter mine erfaringer er det den dårligste banken og forsikringer jeg har hatt. Merk. Styr unna den banken.
Benytter Sparebank1 som en app-basert bank, føler ikke jeg får noe mer enn det fra kontorene dessverre, så bruker heller app'en hvis det er noe.
Nedlatende kundebehandlere. Ikke interessert i å komme med alternative forslag eller se på andre muligheter. Godtok ikke meglertakst utført av DNB. Ville sende en av sine egne meglere isteden. Kan bli bedre på å møte kundene på en mindre "oppefra og ned" måte. Er hyggelige og hjelpsomme på "hjelpetelefonen".
Har vært kunde i banken i mange år. De var noen av de beste for 10 år siden, men har sakte men sikkert blitt dårligere både på bank og forsikringssiden. Nå har jeg byttet bank og fått billigere lån og bedre forsikring.
Grusom kundebehandling. Snakket med 4 forskjellige konsulenter, og fått 4 forskjellige svar. Ikke noe system på hverken forsikring eller banktjenester. Alt har gått i surr, og plutselig har de bare sletta en forsikring ut av det blå. Ingenting ble gitt beskjed om på forhånd. De ordner og styrer som de selv vil. IKKE EN BANK Å ANBEFALE! De har uansett tatt bort flere av minibankene, som gjør at jeg må ta ut penger i en annen bank som forårsaker høye gebyrer for kunden.
Det meste er bra med SP1 Nord Norge. Anbefaler en bank man kan få personlig kontakt med👌😀.
Vi har forsikring, lån, sparepenger og bedrift i denne banken. Er godt fornøyd på alle punkter.
Jeg har ringt SB1 Nord Norge med jevne mellomrom i over to måneder, etter at leieforholdet var avsluttet. Både jeg og utleier har vært i samtale med banken og samtykket at depositumet skulle betales tilbake til meg, leietaker. Men ingenting har skjedd, ikke til den dag i dag engang. Det svaret som jeg har blitt vant til ved hver eneste telefonsamtale, er at de ringer meg tilbake om litt. Har aldri mottatt en eneste samtale fra de. De er virkelig dyktige til å beklage seg og fortelle at det er noe de må se på. Jeg har forsøkt å spørre hva som er i veien for at jeg skal få tilbakebetalt pengene mine, men det er det ikke mulig å få et tildels høvelig svar på. Om det strekker seg til 3 mnd nå, så må jeg prøve å få hjelp av en annen selvstendig instans. Jeg har aldri mottatt noen nevneverdig service eller hyggelig imøtekommelse fra SB1 Nord Norge. Men pengene mine, de vil de gjerne ha tak i, og slipper de aller nødigst.
God kundeservice. Rask avgjørelse av fks. Lån. Noe "rotete" og søke lån. (kommer an på hvem man snakker med)
Prøver konstant å oppnå kontakt med min kontakt i banken, men det er ikke noe svar tilbake og de andre jeg har kontaktdetaljene til klarer heller ikke å komme med noe svar til tider. Utrolig at det skal være så dårlig med den teknologien som er tilstede i dag.
Banken burde ta hensyn til at lo-favør er medeier i selskapet.