Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i banken nå i 12 år og er veldig fornøyd. Fikk raskt svar på søknad om lån og er veldig godt fornøyd med det meste. Bra kundeservice, forståelige og hjelpsomme rådgivere og en føler en får forståelse.
Har vært kunde hos sparebank 1 i 3 år. Vært bare surr med fakturaer og verdens dårligste kundeservice. Når ulykken først var ute brukte selskapet nesten 1 år på å avgjøre at de ikke hadde bevis nok og ta vedkommende. Dette selskapet er ikke å anbefale noen.
De er veldige uenig da jeg prøvde å forklare med min livsforsikringen i sparebank livsforsikring Vil ikke forstå hvorfor jeg ble uenig. Jeg avsluttet både liv- ulykkesforsikringen. I januar 2018. Enda må jeg betale kr. 1500 pluss idag kom kr. 171
Det som er bra, er at en treffer mennesker i banken som en kan snakke direkte til, og ikke sitte der å trykke på div tall. Ja, forsikring er litt dyrere en andre, men samtidig er det så greit å ha alt samlet på en plass. Har brukt denne banken i flere tiår, og har ingen planer om å bytte.
Helt elendige på kundeservice, spesielt i banken her jeg bor
Dårlig kundebehandling og for høy rente på huslån, de liker å sette opp, men ned da må du tigge og be ..
Dårlig oppfølging og rådgivning. Info fra banken er stort sett å finne på "oversikt" i nettbank. Da kan jeg se hva de til enhver tid trekker i gebyrer, renter og avgifter
Dette er det verste selskapet jeg noen gang har hvert borti. Før har jeg byttet på grunn av pris. Men sparebank 1 er arrogant, påstår ting som ikke er tilfellet. Jeg har tapt store penge beløp. Kasko skade er ikke behandlet, jeg gjorde avtale med skadebehandler om takst mann, men ingen ting skjedde... Jeg ble så lei til slutt at jeg fant en hogger dør og byttet. Det fikk jeg igjen for å betale dyr kasko forsikring i mange år. Jeg hadde også en terrasse som raste. Den løsnet plutselig fra veggen. Den var skutt fast med stålspiker på 70 tallet. Og hadde et riktig antall spiker. Men de bruker takst menn som jobber for at selskapet skal slippe å betale ut penger. De har tjent veldig mye penger på dette! Videre så ble min kone påkjørt i rundkjøring. Vedkommende som gjorde dette, tok på seg skylden, politiet gav heller ikke min kone skylden. Ei heller vitner. Men Sparebank 1 rotete det til slik at vi ble belastet for skaden. Jeg var syk på den tiden og orket ikke og ta opp kampen. Det ble sendt et klage brev, men det var det ingen respons på. SÅ HOLDER LANGT BORTE FRA SELSKAPET! DE er hyggelige når du skal kjøpe forsikring, men om du skal melde om skade , er det direkte ubehagelig. Min bil ble også ødelagt i en vaske automat, selv om jeg hadde krav på leiebil fra det andre selskapet greide ikke sparebank en og rydde opp i dette .. Så da var jeg uten bil en måned. Jo det er mer jeg kan fortelle, men stopper der. Dette har blitt presentert for Selskapet flere ganger, men de har ikke kommet med noen forslag på å løse det. Tror det dreier seg om ca 300 000 som de skylder meg. Noe av dette skulle også hvert plassert på andre selskaper. Men de jobber ikke for sine kunder, bare handler ut fra hvordan de tjener mest mulig penger selv.
Har mange ganger prøvd å få hjelp til innlogging til fond. Lite hjelp å hente. 7 telefonsamtaler og fortsatt ikke fått tilgang til fondsdokumenter.
Hatt bra erfaring tidligere. Men forsikrikringsdelen dems er elendig! Sur å lite kundevennlig oppførsel på rådgiver. Vurderer sterkt å bytte bank etter slett arbeid å en så arogant oppførsel at en føler seg kriminel for å ta kontakt!!
Jeg har aldri hatt noen problemer med sparebank 1 bv. Det er nå forsikring jeg vil ha pris på.
Foretok en overføring som var litt større enn vanlig, noe som førte til at kortet ble sperret automatisk. Dette var mens jeg var i utlandet og dette ledet til at jeg på ett tidspunkt satt med 70 kr å leve for, og å betale regninger for. Etter mange mail med bekreftelser om at det var jeg som foretok overføringen, og at de må åpne kortet, så er enda ikke kortet åpnet. Hadde akkurat nok penger til å ringe og forklare situasjonen til mennesket på sentralbordet og at det er krise og hastet (hadde for eksempel leiebil som jeg ikke fikk betalt for) Men til ingen nytte. Heldigvis hadde jeg PayPal og mulighet til å kjøpe "Gcash" knyttet til et utenlandsk telecom selskap - som også kan konverteres til lokal valuta for mindre omkostninger enn å bruke sparebankens kort (i utenlandsk bank). Ser i tillegg at de betaler 500kr for å verve BSU sparing. En dyr og dårlig bank som lokker med 500 kr burde fortelle hvor desperate de er og hvor dårlig den norske kronen er.
Det å kunne gå innom banken betyr ikke mye for mange, men jeg synes det er ett stort pluss at de har kontor med mennesker i nærområdet. 👍 Har aldri vært bekymret som kunde, og har bestandig fått førsteklasses betjening og hjelp 👍 kunne vell vært uten noen gebyr 🤔.
Er generelt sett fornøyd med Sparebank1, men bytter straks bank etter å ha blitt bemøtt på svært nedlatende sett. Jeg anbefaler ingen å benytte seg av Sparebank1s filial på Lørenskog.
Ikke imøtekommende, nedlatende, gir kunden følelsen av å være mislykket. Har spørsmål, men får automatisk svar på epost at kunderådgiveren vår ikke er tilgjengelig.