Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som pensjonist, med utfordringer om å styre den elektroniske hverdagen med koder og passord, det oppløftende å møte en hyggelig, utholdende dame som loset meg gjenoppretting av mobilbank og tilgang til nettbank. Hun var med meg på telefonen helt i mål. Takk
Har korte åpningstider på kundeservice-telefonen og kundeservicen virker noe uprofesjonell med en del glipper, treg saksbehandling og vanskelig å få kontakt med kundebehandler. Nettbanken er langt bak DNB sin (som vi hadde før) i brukervennlighet.
Byttet boliglånet mitt til dinbank-sparebanken øst, da de hadde svært god rente. Nå som rentene begynner å øke har de ved hver renteheving satt meg opp langt over tilbudet de reklamerer med for nye kunder. Ved første renteheving reklamerte de med 2,37 %, men satt meg opp til 2,57% og ved andre var reklamen 2,46%, men jeg ble satt opp til 2,62 %. Den trege kundeservicen setter deg imidlertid ned igjen til reklametilbudet når det påpekes. Måten denne banken opererer på går bevisst på å lure kundene. Har aldri opplevd dette tidligere før jeg byttet til Sparebanken øst. Så her bør du følge godt med hvis du er/tenker å bli kunde.
Ubrukelig bank med dårlig informering til sine kunder. Hatt dårlig erfaring de siste dagene nå, selv med alt på stell, så virker det som om de prøver å gjøre situasjonen veldig vrien. Anbefales ikke.
Dette gjelder altså Din Bank, et produkt under Sparebanken Øst, hvor jeg tok Boliglån for Unge da jeg skulle kjøpe meg bolig. Inne på nettsiden legger jeg inn all infoen de ber om + laster opp bevis på egenkapital. Første svaret jeg får fra banken er at de ikke låner ut til egenkapital ved boligkjøp (jeg trengte kun å låne 21% av verdien på leiligheten, da jeg hadde resten i egenkapital). Så de er tydeligvis ikke så nøye med å gå igjennom søknadene de får inn. Jeg sender en ny epost og forklarer at de må ha gjort en feil, da jeg tydelig har dokumentert at jeg har mer enn nok egenkapital, men får ikke engang en unnskyldning tilbake. Jeg får nå lånet til slutt. Så begynner lånet og løpe og jeg oppdager at de ikke har mulighet for efaktura eller avtalegiro. Alt i alt: dårlig kundebehandling og lite kunde-fokusert.