Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mistenkeliggjøring fra finansrådgiver om hvorfor jeg ønsker å bytte bank istedenfor å beholde den gamle da jeg søkte om finansieringsbevis tilknyttet salg av bolig. Dette spørsmålet fikk jeg først i dag etter å ha registert meg som kunde for en uke siden- hvilket er påkrevd foe å kunne søke om finansieringsbevis. I tillegg svarte han aldri på mail tilknyttet søknaden med spørsmål sendt ham per mail for en uke siden. Jeg måtte selv ringe ham. Fikk da andre opplysninger enn i første samtale med ham. Hold dere langt unna denne banken; bortkastet tid og ressurser! Finansrådgiveren var veldig langt fra det en kan forvente som kunde- og som det også reklameres for på nettsiden deres- at de skal være «hyggelige».
Hei Nina, Takk for tilbakemelding. Ved søknad om finanseringsbevis er det egne rutiner i banken, som blant annet å spørre om bakgrunnen for å bytte bank. Dette er ikke ment som mistenkeliggjøring, men som hjelp for oss til å yte god kundeservice. Vi er også pliktig til å stille spørsmål til bruk av banken ved opprettelse av nye kundeforhold. Dette er noe alle banker er forpliktet til i forbindelse med bekjemping av hvitvasking. Vi beklager at du har oppfattet kontakten med oss på en utilfredsstillende måte. Vi er opptatt av å gi kundene våre den hjelpen de trenger og være en god økonomisk sparringspartner. Hos oss skal du få svar på det du lurer på om personlig økonomi. Om det er noe vi kan hjelpe med for å oppklare situasjonen din, så håper vi du tar kontakt med oss igjen. Hilsen Sparebanken Øst
Oppdaget at sparekontoene til min gamle mor og far, hvor det sto en million på hver, hadde stått mef 0% rente i flere år. De har vært kunder i mer enn 50 år, og disse da disse kontoene ble opprettet skulle de gi beste rente. Ran av gamle folk! Det var ikke lett å finne ut hva slags konto som måtte opprettes for å få beste rente i nettbanken heller, og kundeservice hadde ingenting å bidra med. Noen personlig kunderådgiver ble ikke opplyst om.
Hei Lats B Vi beklager at dere ikke følte at dere fikk hjelpen dere trengte og takk for tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi fortelle dere hvem som er deres personlige kunderådgiver. Vi anbefaler alle våre kunder å jevnlig gå gjennom kontoene sine. Vi sender alltid ut lovpålagt varsel og informasjon om renteendringer og rentebetingelser ved endring. Alle rentebetingelsene finner dere også på nettsiden vår. I tillegg er rentesatsen og opptjente renter oppgitt på kontoutskriften. Hilsen Sparebanken Øst
Helt forferdelig bank! Ifjor søkte jeg om å bli kunde i nybgger.no(et produkt av Sparebanken øst) for å søke på boliglån. Det var problemer med å fullføre søknaden - uten at de klarte å finne ut. Etter gjentatte telefoner til nybyggere.no med DÅRLIG service og bortforklaringer ga jeg opp. Jeg har aldri hatt problemer med å bli kunde hos andre banker. Trodde jeg ble ferdig med dem, men for noen måneder siden fikk mannen min plutselig brevet fra Sparebanken øst ifm med skattemelding, der stod det at han var bankkunder hos dem. Han har aldri søkt! Det måtte være at jeg søkte boliglån sammen med mannen min. Jeg fikk IKKE godkjenning å bli kunde, men mannen min ble kunde uten å ha bedt om det! For et rot! Skikkelig slepet kundeservice, dårlig IT system og brudd på personvern!
Har vært kunde der i mange år og alltid fått den hjelpen vi har trengt.
Hei Bui! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er banken for personlig rådgivning og kontorer med åpen dør, samtidig som vi har de digitale tjenestene som trengs i bankhverdagen. Når man står overfor økonomiske valg, vet vi at det kan være godt å ha en trygg sparringspartner i banken din. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Min topp score gjelde lokal bank og fine folk du kan snakke med. Bestille time ved behov. Alt digitalt er ikke for alle og dekker ikke alle behov.
Hei Grete! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av å gi personlig service når og hvor kundene ønsker det, samtidig som vi tilbyr de gode, digitale tjenestene man trenger i hverdagen. «Den personlige banken» er ikke bare et slagord for oss. Det er måten vi jobber på. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Hvis du vil ha en bank,som gir deg de beste rentene,og behadler deg ,som en person,og ikke et personnr,da skal du velge Sparebanken Øst
Hei Steinar, takk for en hyggelig tilbakemelding og at du opplever å være en synlig kunde hos oss i Sparebanken Øst. Vår målsetting er å gi kundene personlig service når og hvor de ønsker det, samtidig som vi tilbyr de gode, digitale tjenestene man trenger i hverdagen. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Hjelpsomme og koslige kundebehandler Svarer raskt og ordner opp.
Hei Merete! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Det er viktig for oss å være der for kundene våre. Personlig rådgivning er noe vi er veldig opptatt av. Hos oss i Sparebanken Øst skal folk få økonomisk råd, veiledning og hjelp med sin bankhverdag. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.