Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig bank! Ifjor søkte jeg om å bli kunde i nybgger.no(et produkt av Sparebanken øst) for å søke på boliglån. Det var problemer med å fullføre søknaden - uten at de klarte å finne ut. Etter gjentatte telefoner til nybyggere.no med DÅRLIG service og bortforklaringer ga jeg opp. Jeg har aldri hatt problemer med å bli kunde hos andre banker. Trodde jeg ble ferdig med dem, men for noen måneder siden fikk mannen min plutselig brevet fra Sparebanken øst ifm med skattemelding, der stod det at han var bankkunder hos dem. Han har aldri søkt! Det måtte være at jeg søkte boliglån sammen med mannen min. Jeg fikk IKKE godkjenning å bli kunde, men mannen min ble kunde uten å ha bedt om det! For et rot! Skikkelig slepet kundeservice, dårlig IT system og brudd på personvern!
Har vært kunde der i mange år og alltid fått den hjelpen vi har trengt.
Hei Bui! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er banken for personlig rådgivning og kontorer med åpen dør, samtidig som vi har de digitale tjenestene som trengs i bankhverdagen. Når man står overfor økonomiske valg, vet vi at det kan være godt å ha en trygg sparringspartner i banken din. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Min topp score gjelde lokal bank og fine folk du kan snakke med. Bestille time ved behov. Alt digitalt er ikke for alle og dekker ikke alle behov.
Hei Grete! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av å gi personlig service når og hvor kundene ønsker det, samtidig som vi tilbyr de gode, digitale tjenestene man trenger i hverdagen. «Den personlige banken» er ikke bare et slagord for oss. Det er måten vi jobber på. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Hvis du vil ha en bank,som gir deg de beste rentene,og behadler deg ,som en person,og ikke et personnr,da skal du velge Sparebanken Øst
Hei Steinar, takk for en hyggelig tilbakemelding og at du opplever å være en synlig kunde hos oss i Sparebanken Øst. Vår målsetting er å gi kundene personlig service når og hvor de ønsker det, samtidig som vi tilbyr de gode, digitale tjenestene man trenger i hverdagen. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Hjelpsomme og koslige kundebehandler Svarer raskt og ordner opp.
Hei Merete! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Det er viktig for oss å være der for kundene våre. Personlig rådgivning er noe vi er veldig opptatt av. Hos oss i Sparebanken Øst skal folk få økonomisk råd, veiledning og hjelp med sin bankhverdag. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Går fortsatt ann å ringe når det er problemer med overføringer eller lignende
Hei Knut! Takk for hyggelig omtale. Selvsagt kan man ta kontakt med oss om man har spørsmål eller trenger veiledning. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Alltid hyggelig og tilgjengelig kundeservice, på telefon og svarer raskt på mail. Legger til rette for å hjelpe til både med lån, fond og sparing.
Hei Tone! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk! Vi i Sparebanken Øst er opptatt av at folk skal få hjelp til det de trenger i sin bankhverdag - og tilgjengelighet er noe vi setter høyt på vår agenda. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.