Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvis du vil ha en bank,som gir deg de beste rentene,og behadler deg ,som en person,og ikke et personnr,da skal du velge Sparebanken Øst
Hei Steinar, takk for en hyggelig tilbakemelding og at du opplever å være en synlig kunde hos oss i Sparebanken Øst. Vår målsetting er å gi kundene personlig service når og hvor de ønsker det, samtidig som vi tilbyr de gode, digitale tjenestene man trenger i hverdagen. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Hjelpsomme og koslige kundebehandler Svarer raskt og ordner opp.
Hei Merete! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Det er viktig for oss å være der for kundene våre. Personlig rådgivning er noe vi er veldig opptatt av. Hos oss i Sparebanken Øst skal folk få økonomisk råd, veiledning og hjelp med sin bankhverdag. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Går fortsatt ann å ringe når det er problemer med overføringer eller lignende
Hei Knut! Takk for hyggelig omtale. Selvsagt kan man ta kontakt med oss om man har spørsmål eller trenger veiledning. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Alltid hyggelig og tilgjengelig kundeservice, på telefon og svarer raskt på mail. Legger til rette for å hjelpe til både med lån, fond og sparing.
Hei Tone! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk! Vi i Sparebanken Øst er opptatt av at folk skal få hjelp til det de trenger i sin bankhverdag - og tilgjengelighet er noe vi setter høyt på vår agenda. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Hyggelige bankansatte som er lett å få tak i på telefon når du trenger det. Veldig brukervennlig nettbank, både på PC og mobil.
Hei Mette, tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse her. Det setter vi veldig pris på. Sparebanken Øst er opptatt av å være tilgjengelig og å være en bank som er enkel å forholde seg til. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Sparebanken Øst.
Egen rådgiver som har tid til meg når jeg trenger hjelp/råd. Aldri no problem å få kontakt på tlf eller mail, og trenger man personlig møte så får man til det fort også. God og personlig service som man ikke finner i de store bankene.
Hei Geir! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på. Vi er opptatt av å være tilgjengelig for kundene våre. Hilsen Sparebanken Øst
Halvannen måned uten at man klarer å etablere en depositumskonto er for dårlig. Og uker mellom hver gang kundeservice svarer er også under enhver kritikk. Men nettbanken er topp - den trekker inntrykket vesentlig opp fra null!
Hei Tor. Dette er selvfølgelig ikke bra og noe vi beklager. Vi hadde satt pris på om du kunne sende en melding i nettbanken om dette så vi kan sjekke opp nærmere hva som har skjedd med etableringen av depositumskonto. Hyggelig at du liker nettbanken. Mvh. Sparebanken Øst