Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlige internrutiner, mye oppfølgingsjobb, og SVÆRT nervøse. Jeg er ansatt i et utenlandsk selskap og får lønnen fra utlandet - dette sliter de veldig med og jeg må ofte dokumentere ekstra, fra samme selskap, gjennom mange år. I tillegg er kundeservice dårlig!
Hei! Kjedelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi forsøker hele tiden å forbedre oss innen kundeservice, og håper vi kan bli enda bedre i fremtiden. /Dennis
Har vært kunde i banken i over 50 år Har vært fornøyd med bankens tjenester
Tusen hjertelig takk for at du har holdt med oss i alle disse årene! Det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre og god helg! /Dennis
Utrolig dårlig bank når man trenger informasjon, hjelp eller bare det å diskutere muligheter kring lån og lignende. Vil du ha en bank som hjelper deg så finn en annen.
Jeg har vært kunde i banken i to år og er veldig fornøyd. Jeg har fått en dyktig kunderådgiver som er lett tilgjengelig . Banken vil jeg anbefale til alle!
Vi har vært kunder i en del år, og har egentlig vært helt ok fornøyd. Vi fikk et godt tilbud da vi byttet bank og refinansierte hos Sparebanken Sør. De var svært på tilbudssiden da, men siden det har det vært lite av den samme servicen vi opplevde for ti år siden. Det er spesielt en ting (en person) som trekker det ned. Jeg er fornøyd med appen, nettbanken og kundeservicen ellers, men vår kunderådgiver er så lite imøtekommende, negativ og vanskelig å få tak i at jeg vil fraråde andre å benytte seg av denne banken kun på grunn av dette. Ved et tilfelle ble vi ble henvist til en kollega og fikk ikke noe svar der heller. Det tok to uker å få svar etter vi hadde sendt inn all dokumentasjonen kunderådgiver ba om, og da fikk vi kun svar etter at jeg purret. Og da ikke et hyggelig og imøtekommende svar, men et belærende og ufint svar. Kunderådgiver er upresis med sine tilbakemeldinger, det er ingen tydelig informasjon, ingen tilbud, ingen samarbeid overhodet. Og slik er det vi blir møtt hver gang vi har måttet ha kontakt med kunderådgiver. Jeg føler vi har måttet krangle oss til refinansiering eller endringer ved lånet de gangene vi har hatt behov for det. Jeg gruer meg rett og slett hver gang og tar helst kontakten skriftlig. Vi har nå nylig hatt kontakt igjen og igjen hatt en ufin opplevelse, og kommer etter siste kundekontakt med den samme kunderådgiveren til å bytte bank og flytte lånet vårt.
Det blir aldri sendt ut info. om reduksjon av rentesatsen på innskudd, nå er renta nesten 0.
Treig kundeservice, treig behandlingstid generelt. Elendig app og nettleser-tjeneste. Får feilmeldinger i hytt og pine. Spørsmål og svar som jeg finner på DERES egne nettsider er enten utdatert eller rett og slett bare feil.