Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
App meget god. Oversiktlig. 300 kr i årsavgift på bankkort. Litt for dyrt.
Har ikke fått svar på enkle spørsmål på snart 3 mnd. Ringer du "kunde service " sender de saken videre til en så kallet "personlig kunde rådgiver" som da aldri svarer. Elendig rente på boliglån om du da ikke bor i Vestland fylke.
50 år som kunde,og ingenting verdt for dem overhodet.En kommer ikke igjennom på telefonen,de svarer på mail først etter purring,og 4 dagers venting.Ved oppmøte i banken,fikk jeg beskjed om å ordne mitt ærend i nettbanken hjemme(?)Det er ikke alle som er født i 2004,og har fått data inn med tåteflasken...Etter en særdeles nedslående samtale idag,med en kundebehandler som ikke kunne svare på den enkleste ting,er jeg igang med å finne ny bank.Det skal bli en befrielse.
Dessverre er dette en bank hvor man ikke får svar på telefon, kommer du i banken kan ingen kunderådgiver ta i mot deg, før om noen dager - for de er ikke der. Det holder ikke!! Har en bank til ett annet sted i landet, opplever aldri sånne ting der.
Før var jeg kjempe fornøyd med denne banken, fikk altid hjelp veldig fort. Nå er det helt elendig, har sendt mail ringt purret på kundebehandler og kundebhandleren svarer ikke på hendvendelser, jeg har prøvd veldig mange ganger , så da jeg fikk en kanon kunderådgiver i dnb så var valget enkelt. Betaler heller mer for å få noe som helst service !
Jeg er svært fornøyd med SPV som er min bedriftbank og privat bank. Som bedriftbank er de blitt en meget god bank som er med og hjelper oss som småbedrit. Vi har en personlig kontaktperson som følger oss tett opp når vi treng hjelp.
Dette er en bank som gjerne gir deg lån og kreditt. Men forventer du noen som helst hjelp underveis, så er dette ikke banken for deg. En blir bare avvist uten noen som helst form for ønske om å hjelpe til eller komme frem til en løsning. For mange kunder er kundeservice viktig, men det et altså her helt fraværende.