Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg anbefaler ikke denne banken. Det tar alt for mye gebyrer for daglig bruk.
Ikke stol på kundeveilederne, hverken på bedriftsmarkedet eller privat. Banken kjører en politikk med lav rente på innskudd og gjennomført dårlig veiledning for deg som kunde. Utlånsrenter økes raskt og med høyere marginer enn det som er banken sine økte kostnader. På innskudd er det motsatt. Om dette skyldes gjennomført politikk fra banken sin side eller dårlig opplæring til rådgiverne vet jeg ikke, men det er du som kunde som må betale for dette. Stol derfor ikke på at du har de beste betingelser.
Sparebank eiet av Kong Salomo. Livslangt kundeforhold avsluttet. Fra meget bra til mindre bra. Flotte banklokaler, nettbanksider og mobilapp, men "innholdet" står ikke i forhold. Stikkord er dårlig kundebandling. Vanskelig og tidvis umulig å komme i kontakt med "rett person". Følger ikke avtaler, svarer ikke på mail, ringer ikke tilbake. Har følt meg som en kasteball i en i en kunnskapsløs og arrogant organisasjon. Egentlig utrolig at en slik bank har livets rett. Hilsen Jørgen H.
Stor oppgradering hva som gjelder service og tilgjengelighet fra tildelt rådgiver, kontra banken jeg brukte. Den beste mobilbanken jeg hatt - enkel oversiktelig, og gjør deg selvhjulpen. Får i tillegg utbytte, og banken engasjerer seg i lokalmiljøet med sponsing av ildsjeler, idrett og kulturarrangementer. Svært fornøyd på alle punkt
App meget god. Oversiktlig. 300 kr i årsavgift på bankkort. Litt for dyrt.
Har ikke fått svar på enkle spørsmål på snart 3 mnd. Ringer du "kunde service " sender de saken videre til en så kallet "personlig kunde rådgiver" som da aldri svarer. Elendig rente på boliglån om du da ikke bor i Vestland fylke.
50 år som kunde,og ingenting verdt for dem overhodet.En kommer ikke igjennom på telefonen,de svarer på mail først etter purring,og 4 dagers venting.Ved oppmøte i banken,fikk jeg beskjed om å ordne mitt ærend i nettbanken hjemme(?)Det er ikke alle som er født i 2004,og har fått data inn med tåteflasken...Etter en særdeles nedslående samtale idag,med en kundebehandler som ikke kunne svare på den enkleste ting,er jeg igang med å finne ny bank.Det skal bli en befrielse.