Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Søkte boliglån for å se om vi kan låne for å kjøpe en bolig, da vi ble ringt av dem. Jeg avslo fordi jeg er døv, da må vi kommunisere ved å skrive og lese. Fikk e-post fra dem, og sa de forsøkte å ringe, jeg forklarte hvorfor jeg ikke kunne ringe og sa vi kunne ta det opp på e-post istedenfor. Ingen svar fra dem siden da, komplett dårlig og trangsynt kundeservice. Jeg fikk boliglån fra andre banken. De mistet en kunde på grunn av manglende kunnskap. Skam på dem.
Inhabil og lite kompetent og høflig kundeservice, dårlige rutiner og oppfølging i alle anledninger. Useriøs bank som på INGEN MÅTE kan anbefales dessverre.
De belastet meg dobbelt på et betydelig beløp, og selv om jeg klaget og snakket med flere og brukte mye tid på saken, sier de at alt er riktig fra deres side. Det er ikke mulig å sende noe skriftlig til dem. Selv om det er et skjema på nettsiden deres, fungerer det ikke. Å snakke på telefon om en mer komplisert sak eller vise bevis på det, er det umulig. Jeg ble lei av dem og klaget via finkn.
Jeg ble tatt imot på en god måte. Vi fikk lån til leiligheten vi hadde mest lyst på, og opplevde at han som hjalp oss med råd om forsikringer osv var veldig god på å forklare og veldig opptatt av at vi tok beslutningene.
Kunne ikke vært mer fornøyd med banken. Søkte boliglån, fikk avslag hos en hel rekke med banker. Sparebanken Vest, som har vært min bank siden jeg var liten, hjalp med en gang. Takket være dem eier jeg nå min egen bolig! Aldri hatt problemer, bistått ved hver minste ting uansett om det gjelder kort, pensjon, sparing, lån eller hva det måtte være. Til og med svindel. Alle jeg kjenner som bruker dem er fornøyde.
🚨STYR UNNA🚨 Elendig kundeservice, har aldri blitt behandlet så dårlig, ble kastet utav banken for null grunn, fikk 30 dager på å finne meg en ny bank. SKIKKELIG MISFORNØYD. Årsavgift er 300kr, har blitt trukket 600kr hvert eneste år, tatt kontakt med de men de bryr seg ikke i det hele tatt. Gjeng med kjeltringer spør du meg!
Hei, My name is Leanne and i write here because of (anonymisert navn). He is a kundekonsulent and he is the most helpful staff i have ever come across. I am grateful to him for such good service and he compliments your Bank.