Storebrand Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig nettbank. Etter Sbanken og Bulder ble jeg kastet 100 år tilbake i tid. Byttet bare til Storebrand fordi bulder ikke har bank i nettleseren og Sbanken har sluttet med ApplePay
Elendig nettbank app som hører hjemme på skraphaugen uryddig, ikke logisk, og tungvint å bruke. Kjempefornøyd med kundeservice.
Been now twice delivery my documents twice in Posten and nothing happens again call many times the bank still nothing happens? I don’t know what is happening? I can’t open now for one month my documents because of my bank Id I need so feel so bad right not peace me off😡😡😡
Svært villedende kommunikasjon på deres nettside. Fra bankens hjemmeside med reklame om bankens tilbud om fastrenteinnskudd, fulgte jeg informasjonen de gav. Jeg prøvde først å opprette ny konto, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde en konto til dette bruket. Det viser seg så at jeg har blitt lurt til å sette penger inn på en konto med dårligere rentevilkår enn det som er oppgitt i reklamen på deres nettside - da altså etter veiledning gitt på bankens nettside. Når jeg dagen etter tar kontakt med banken påstår de at det er min feil at jeg har brukt denne kontoen. Jeg blir altså behandla som idiot! Jeg er rystet over inkompetent og arrogant kundehåndtering. Det kan også legges til at selve bank-nettsidene har et brukergrensesnitt som neppe kan sies være myntet på bankkunder. Ikke snev av intuitiv betjening som bidrar til å gjøre brukeren selvhjulpen. Ulogisk, manglende oversikt over bevegelser, begrensede muligheter for å betjene konto selv. Når så de som betjener kundeservice ikke kan svare på vesentlige spørsmål, og heller ikke uten videre forsøker å sende spørsmål videre, står man igjen med en totalitet som i alle fall ikke jeg anbefale noen eg kjenner å etablere konto i denne banken. Så takk for meg
Norges verste nettbank app!Fullstendig ubrukelig,og helt ekstremt tungvint å bruke.Personene som har godkjent dette burde få sparken.
Fordårlig informasjon om rente forventer bedre rente
Elendig nettbank. Elendig kundeservice. Tok 2 måneder før jeg fikk tak i «min konsulent» da hadde jeg ringt dem 8 ganger. I alle andre banker kan hvem som helst svare på enkle spørsmål, men ikke i Storebrand. Der må man vente i vinter og votter før «din» konsulent ringer deg opp. I tillegg har de elendig rente. 4,9 og jeg er stabil kunde, medlem av obos og Akademikerne .. anbefales ikke.