yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at de byttet nettbank har de skapt så mye trøbbel for meg, at jeg har mistet kontrollen. Betalinger blir bare borte, nettbanken kræsjer, all oversikt er blåst bort, kundeservice er latterlig dårlig. Søppel. Rett og slett. Jeg har nå byttet bank, dessverre var jeg litt for tålmodig med de.
Elendig nettbank løsning, ingen mobilapp. Umulige kontoutskrifter. Er ikke mulig å motta Vipps betalinger hvis ikke avsender bruker kort som betalings alternativ. Har ikke kodebrikken, så da må en uansett få dette i annen bank. Kan ikke motta betalinger fra utlandet. Altså bare tilbakeskritt i forhold til tidligere.
Var bra, men er nå helt håpløs. Det er så mange ting som har blitt dårlige at jeg får Ikke plass her til alt.
En tidligere god bank som dessverre har falt kraftig det siste året. Upålitelig og ofte problemer med innlogging. De har også fjernet appen og gjort det mer tungvint å logge seg inn på mobil... Bytt bank er min anbefaling!
Fikk rask tilbakemelding på Lån, men utbetalingen har stoppet opp hos YA Bank.
Hadde i det lengste håpet at banken skulle rydde opp i disse problemene, men det bare fortsetter. Kontobelastninger en har hatt i årevis blir ikke automatisk betalt. Dette resulterer i purring fra firmaer. Kundeservice forsøker seg med at det ikke er dekning på konto - uten at dette undersøkes først når en henvender seg skriftlig. Dette er foreløpig ryddet opp i. Faste betalinger flytter seg mellom de konti jeg har - selv om jeg gang på gang har registrert på hvilke konti de skal belastes. De fleste beløp på kontooversikten er uten navn på hvem en har betalt beløpet til. Ikke mobilbank. Ingen ID-brikke. Det eneste jeg finner ved denne banken nå som er tilfredsstillende er renten på div. konti - og her finnes allerede flere konkurrenter. Mao her må en stor opprydding til for at jeg skal fortsette å bruke denne banken.
Ved betaling av efaktura får du ofte ikke utført utskrift av faktura detaljer. Du får heller ikke oppgitt navn på konto du har betalt efaktura til på kontoutskriften, bare kontonr. Umulig å få svar på kundesenter.