yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Og er du så heldig å få tak i dem, og du har noen spørsmål som du virkelig trenger svar på, men som dem kanskje ikke har svaret på, så legger dem bare på. Så må man stå i kø i evigheter igjen. Det har skjedd flere ganger. Det gjelder resurs bank også. Styr unna folkens, det er ikke verdt bryet og mulig nervesammenbrudd!
Ya bank er bare et pengesluk uten like. Hatt forbrukslån i over 3år betalt 4000kr/mnd uten at lånet går ned. Grusomt. Ringer inn for og innfri lånet så krever de ekstra renter på Toppen. Hold dere langt unna👎
Har i 3 dager forsøkt å logge inn på nettbank, men nettsiden er blank uten innloggingsalternativer. Nettbanken hadde samme feil i over en uke for et par år siden. Umulig å komme igjennom på tlf.
Jeg opplever at Ya bank har dyktige saksbhandlere som er raske og løsningsorienterte.
Når det er problemer er det umulig å nå fram både på tlf. og mail. Jeg har sittet opptil 30 minutter for å få kundekontakt på tlf. uten å få svar. Tenk dere om før fere tar i bruk yA Bank
Alt for lite folk på kundeservice om man trenger hjelp til noe annet en å ta opp et lån. Nettsider som er tunge å finne fram på. Funksjoner som ikke virker gjør at man må ringe kundeservice og stå 1 time i kø for ting man i andre banker gjør via "nettbank"
Jeg har sendt tre kundehenvendelser (to purringer) til yA Bank med spørsmål som fortsatt ikke er besvart. En bank som ignorerer spørsmål fra kunder bør vurdere om de heller skal finne seg noe annet å gjøre. I tillegg er nettsiden deres stadig nede pga tekniske problemer. Jeg vil trolig avvikle mitt kundeforhold til yA Bank dersom de ikke skjerper seg betraktelig.