yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når det er problemer er det umulig å nå fram både på tlf. og mail. Jeg har sittet opptil 30 minutter for å få kundekontakt på tlf. uten å få svar. Tenk dere om før fere tar i bruk yA Bank
Alt for lite folk på kundeservice om man trenger hjelp til noe annet en å ta opp et lån. Nettsider som er tunge å finne fram på. Funksjoner som ikke virker gjør at man må ringe kundeservice og stå 1 time i kø for ting man i andre banker gjør via "nettbank"
Jeg har sendt tre kundehenvendelser (to purringer) til yA Bank med spørsmål som fortsatt ikke er besvart. En bank som ignorerer spørsmål fra kunder bør vurdere om de heller skal finne seg noe annet å gjøre. I tillegg er nettsiden deres stadig nede pga tekniske problemer. Jeg vil trolig avvikle mitt kundeforhold til yA Bank dersom de ikke skjerper seg betraktelig.
Stadig tekniske feil, elendig kundeservice, så sant man ikke skal låne penger da er de behjelpelig med engang, alt handler om å pushe på deg dyre forbrukslån, saldo stemmer ikke, sjelden man får svar på det man spør om, de kan registrere inn lavere beløp enn innbetalt, sier alltid at de beklager lang ventetid "pga mye pågang" både på epost og telefon, føler det har vært "mye pågang" i alle timers i døgnet over lang tid nå, svaret på mailen kommer fortsatt ikke. !!.STYR UNNA..!!
Jeg hadde valgt brukskonto, i stedet for høyrente konto. Jeg fikk god hjelp til å endre til riktig konto. Ya bank har en av markedets beste rente. Det hadde vært greit å kunne bytte, eller avslutte ny konto på nettsiden. Selv om det er første konto. Jeg skrev to mail rett etter at jeg hadde valgt feil. De ble ikke lest, så jeg fikk brukskonto likevel. Jeg tok kontakt over telefon. Heldigvis var det bare to i køen før meg, men måtte vente en god stund. Det hadde vært greit, hvis jeg kunne hatt oppringning fra banken som et valg.
Det var en gang jeg var fornøyd med yA Bank... De siste årene har det gradvis blitt mer elendig, og banken virker nærmest bestemt på å ville kvitte seg med kundene. Ingen app lenger... Hvorfor ikke? Dere burde jobbe med og forbedre appen, ikke fjerne den helt! Stadig tekniske feil. Meldinger om feil på det ene og andre har stått på nettsiden lenge, som om de vet at de aldri får rettet opp i problemene. Kundeservice lar også vente på seg, og det er sjelden man får noe godt svar til slutt, om man får svar i det hele tatt. yA Bank kommer ikke til å overleve stort lenger hvis de fortsetter i denne retningen... Styr langt unna!
Elendig kundeservice. Svarer ikke på det man spør om, er sure, arrogante og oser oppgitthet i andre enden. Nettbanken vises annen saldo på lån enn det kundekonsulentene oppgir, uten at de kan komme med gode forklaringer på hvorfor. Har også utført ekstra innbetalinger hvor beløp registrert inn er lavere enn innbetalt... Aldri vært borti mer useriøs og lite oversiktlig bank. Flyttet lånet tvert. Denne banken har ingen bruk for. Styr unna!