yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har brukt YaBank i mange år til meg selv og en jeg er verge for, og var meget fornøyd! Banken var grei, nettbanken oversiktlig og den ga den beste renten både på brukskonto og god rente på sparing. Siden Resurs Bank overtok har det vært økende problemer. Ikke har vi fått den lovede mobilbanken. Nettbanken er forandret slik at mange punkter er uhensiktsmessige for vergeoppgaven og betydelig mindre oversiktlig for meg selv: får ikke kontoutskrifter for den jeg er verge for i nettbanken eller årsoppgave; det står ikke lenger navn på firmaet en betaling går til - bare et kontonummer; det står ikke saldo etter beløp som er inn- eller utbetalt; det har vært diverse tull med utsendelse av nye kort og pinkoder som har resultert i at kort ikke har fungert i betalingsterminaler i butikker og minibanker; nye bankkort er sendt til gammel adresse, denne skulle jo oppdateres automatisk ved flyttemelding til folkeregistret; det var en periode problemer med å foreta betalinger fra kontoen; man kommer ikke direkte i email eller chattekontakt med kundeservice fra nettsiden. Jeg har mistet tillit til banken og er i ferd med å sammenligne alternative banker for 2 kunder.
Ya Bank er ødelagt av Resurs Bank. Stadig problemer med å logge inn i banken. Omtrent umulig å få tlf.kontakt med banken. Helt utrolig at det svenskene har klart å ødelegge en flott norsk bank. Vurderer å bytte bank.
Jeg har alltid blitt behandlet på en fin måte, lett å oversiktlig å se hva du har, bare å gå inn på nettbank.
Har vært kunde på så lenge og har ikke noe problem.
YA-bank tilbyr ok innskuddsrente. Men det er alt. Etter at de ble kjøpt opp av Ressurs Bank har de endret seg dramatisk til det verre. Det er stadige tekniske problemer og ikke eksisterende begrenset kundeservice. Ikke tilbyr de app, ikke bank-ID, ikke utenlandsbetaling etc. Vært kunde hos de i over 10 år, og i disse tider med lave innskuddsrenter så betyr service og brukervennlighet mye mer. Det har de tydeligvis ikke skjønt. Her gjelder det å bruke forbrukermakten og avslutte kundeforholdet. Sjokkerende dårlig bank.
Enig med alle her om at nettbanken er tragisk! Den var mye bedre før. Oversikten borte. Funksjonaliteten dårlig. De var ledende på rente før, men ligger langt i bakevja nå. Jeg bytter bank i dag.
Forferdelig kundeservice. Er veldig lite behjelpelige med å løse problemer som har oppstått på grunn av bankens dårlige oppsett. Hvis du ber om hjelp til å løse et problem som er banken sin skyld tar det mange dager før du får hjelp. Pluss, når jeg snakket med kundeservice så får jeg hver gang samme svaret; ja vi har littegranne tekniske problemer i dag!!, de tekniske problemene har de hatt noe siden februar. Appen ble borte og den har de også sagt skal komme tilbake siden februar. I 2020 med så mange gode tekniske løsninger skal det ikke være nødt å bruke 1 år på og tilby kundene gode løsninger. Styr unna!!