yA Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde valgt brukskonto, i stedet for høyrente konto. Jeg fikk god hjelp til å endre til riktig konto. Ya bank har en av markedets beste rente. Det hadde vært greit å kunne bytte, eller avslutte ny konto på nettsiden. Selv om det er første konto. Jeg skrev to mail rett etter at jeg hadde valgt feil. De ble ikke lest, så jeg fikk brukskonto likevel. Jeg tok kontakt over telefon. Heldigvis var det bare to i køen før meg, men måtte vente en god stund. Det hadde vært greit, hvis jeg kunne hatt oppringning fra banken som et valg.
Det var en gang jeg var fornøyd med yA Bank... De siste årene har det gradvis blitt mer elendig, og banken virker nærmest bestemt på å ville kvitte seg med kundene. Ingen app lenger... Hvorfor ikke? Dere burde jobbe med og forbedre appen, ikke fjerne den helt! Stadig tekniske feil. Meldinger om feil på det ene og andre har stått på nettsiden lenge, som om de vet at de aldri får rettet opp i problemene. Kundeservice lar også vente på seg, og det er sjelden man får noe godt svar til slutt, om man får svar i det hele tatt. yA Bank kommer ikke til å overleve stort lenger hvis de fortsetter i denne retningen... Styr langt unna!
Elendig kundeservice. Svarer ikke på det man spør om, er sure, arrogante og oser oppgitthet i andre enden. Nettbanken vises annen saldo på lån enn det kundekonsulentene oppgir, uten at de kan komme med gode forklaringer på hvorfor. Har også utført ekstra innbetalinger hvor beløp registrert inn er lavere enn innbetalt... Aldri vært borti mer useriøs og lite oversiktlig bank. Flyttet lånet tvert. Denne banken har ingen bruk for. Styr unna!
Har brukt YaBank i mange år til meg selv og en jeg er verge for, og var meget fornøyd! Banken var grei, nettbanken oversiktlig og den ga den beste renten både på brukskonto og god rente på sparing. Siden Resurs Bank overtok har det vært økende problemer. Ikke har vi fått den lovede mobilbanken. Nettbanken er forandret slik at mange punkter er uhensiktsmessige for vergeoppgaven og betydelig mindre oversiktlig for meg selv: får ikke kontoutskrifter for den jeg er verge for i nettbanken eller årsoppgave; det står ikke lenger navn på firmaet en betaling går til - bare et kontonummer; det står ikke saldo etter beløp som er inn- eller utbetalt; det har vært diverse tull med utsendelse av nye kort og pinkoder som har resultert i at kort ikke har fungert i betalingsterminaler i butikker og minibanker; nye bankkort er sendt til gammel adresse, denne skulle jo oppdateres automatisk ved flyttemelding til folkeregistret; det var en periode problemer med å foreta betalinger fra kontoen; man kommer ikke direkte i email eller chattekontakt med kundeservice fra nettsiden. Jeg har mistet tillit til banken og er i ferd med å sammenligne alternative banker for 2 kunder.
Ya Bank er ødelagt av Resurs Bank. Stadig problemer med å logge inn i banken. Omtrent umulig å få tlf.kontakt med banken. Helt utrolig at det svenskene har klart å ødelegge en flott norsk bank. Vurderer å bytte bank.
Jeg har alltid blitt behandlet på en fin måte, lett å oversiktlig å se hva du har, bare å gå inn på nettbank.
Har vært kunde på så lenge og har ikke noe problem.