Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk beskjed ved montering at Yale doorlock var min personlig siden jeg betalte 2990 for den ved kjøp av ekstrautstyr til alarmpakken. Da jeg skulle si opp alarmavtalen etter 3 år fikk jeg beskjed om at Yale doorlock også var sector alarm sin eiendom og at montør kom til å ta den med seg hvis ikke jeg kjøpte den ut for 1900 kroner. Lureri av ypperste klasse
Dørselger var lite hyggelige og insisterende om å gå informasjon om betaling fra andre selskaper. Da vi ikke ønsker å informere om det ble det nesten en trussel at det kommer nye folk på døra. Ikke koselig interaksjon.
Ba dem rykke ut for å sjekke huset. En nabo hadde varslet om at branalarmen i huset stod og ulte (denne var ikke knyttet opp til alarmesntralen) og jeg var på jobb utenbys. Sektor alarm rykte ikke ut fordi det ikke viste noe på deres system.... Når jeg så sa opp alarmen så har de ringt meg et ukjent antall ganger- med lokketilbud og trusler om at min nye alarm ikke er godkjent...og samtidig står de bestemt på at de ikke rykker ut for å sjekke huset selv om "noen" ringer og ber om det - "vi ser ingen grunn til å rykke ut så lenge ikke vi ser noe på våre systemer" - da trenger ikke jeg den tjenesten de tilbyr - jeg må ha et selskap som jeg stoler på kan hjelpe meg i nøds situasjoner.
Har vært innom for å selge 5 ganger i løpet av et år. driter i skilt på dør.
Fornøyd kunde, men har opplevd at jeg ikke alltid får beskjed når f.eks barna har koblet ut støpselet til hovedboksen.
God service, men dyrt. Raske tjenester. Ganske fornøyd, men ikke helt pga prisen.
Ikke veldig fornøyd. Flere falske alarmer den siste tiden uten at det blir gjort mer enn at jeg har fått beskjed om å koble ned brannvarslere. Får likevel regning med full pris, selv om ikke alle komponentene fungerer.
Er kjempefornøyd. Koster mye mindre i måneden enn forrige selskap. Har fått rask og hyggelig kundeservice,og de har ordnet opp. Sjekker man vilkårene,jeg leser alltid det,så kommer man veldig godt ut i forhold til andre.
Har hatt Sector alarm i 13 år og har aldri hatt noe å klage på (annet er prisen da). Fikk besøk av en selger fra en konkurrent som fortalte meg hvor dum jeg var hvis jeg ikke byttet til dem. Var litt stresset og signerte avtale. Byttet anlegg, men var ikke fornøyd og bruket angreretten. Makan til oppførsel fra kundesenteret har jeg aldri opplevd og tok kontakt med Sector Alarm igjen. Fått nytt anlegg fra Sector Alarm og er så langt strålende fornøyd.
Betalte 3500 en Yale doorman av montør når han var der alikavel. Etter oppsigelse fakturerte de meg 2000 å sa at låsen ikke var kjøpt. De 3500 var for en 30 års nedbetalingsavtale. Lang oppsigelsestid. Har etter snart et år enda ikke vært å hentet alarmer og sensorer.
Hadde i dag en utrivelig samtale med en selger. Jeg spurte henne om hvorfor de kommer så raskt å installerer ny alarm hos oss når de vet de operer med tre mnd oppsigelse, noe de i følge forbrukertilsynet ikke har mulighet til med mindre det kan begrunnes særskilt. Det øret hørte hu ikke på. Det gamle alarmselskapet vårt fortalte meg vi kunne ikke bli dobbelt fakturert, sector alarm har allerede sendt faktura, og det hun begrunnet det med var slik: vi kunne få en mnd gratis fra sector men ikke tre da vi kunne ha bindingstid hos de forrige. Bindingstid i FEM ÅR da eller. Fy f jeg angrer på byttet til sector
Utrolig pågående selger som tok seg til rette og bare gikk rett inn hos meg. Det mente hun var greit, fordi hun var visstnok vant til å bli invitert inn. Nektet også å høre på meg når jeg sa nei flere ganger, og bare fortsatte sin innøvde salgstale. Ubrukelig selskap hvis dette er typen folk de ansetter som selgere.
God tjeneste, men begynner nå å bli vel dyrt. Nesten 7000 i året fra mars -24. Vurderer bytte av leverandør.
Fant dørselger fra Sector inne i stuen hos mine demente foreldre, som åpenbart ikke skjønte hva det dreide seg om. Ynkelig å forsøke å lure eldre til å inngå avtaler på denne måten.
Dyrt. Opplevd feil flere ganger hvor alarm har blitt feilaktig utløst. Kundeservice via selvbetjening funker dårlig, og i dag er irritasjonen så stor at jeg bytter. Trengte å bruke appen for å melde at en brannalarm piper som en gal (og man kan ikke bytte batteri). For å logge inn i appen kreves at man oppretter en konto. Dette måtte jeg selv bla meg frem til på nettsidene for å finne ut, appen ga inntrykk av at jeg hadde en konto. For å opprette sin konto må man oppgi kundenummer (!). Det er umulig å finne. Man skal kunne se det på faktura, men eFaktura-systemet lar deg ikke se en dritt, null og niks. Eneste utvei er å ringe kundeservice, men de har tydeligvis stengt. Dette burde de opplyse om så man slipper å lide seg gjennom robotbabbel før samtalen bare avsluttes. At ting er slik er for meg signaler om at selskapet ikke har fokus på kunden eller å være konkurransedyktig.
På en problem må man ringe over 4 uke og ingen løsning i sikt