Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer dårlig. Nettet er ustabilt, dårlig internett-dekning, tv-bildet fryser. Samtaler med kundeservice logges ikke, så man må forklare på nytt hver gang man ringer for å få hjelp. Ingen særlig hjelp å få. De som svarer gjør så godt de kan og er hyggelige, men de kan ikke tilby noe særlig hjelp. Ingen praktiske løsninger på problemer og lite forståelse for forventninger om at tv og internett skal fungere. Man betaler mye for en tjeneste som ikke fungerer. Stoler ikke på det kunden forklarer.
Vært dårlig og ustabilt fra dag 1. har fått nye kabler, rutere, forsterkere, etc til ingen nytte. Mye bedre Internett før vi byttet til fiber fra Eidsiva/altibox
Ble lovet installert fibernett skriftlig som jeg aksepterte, men så snudde de plutselig om å påstod at avtalen betinget at naboer også måtte bestille uten at dette stod som noe forbehold i avtalen. Etter utallige purringer på telefon ble jeg lovet og bli oppringt tilbake med dato for installasjon. Dette skjedde ikke, og ved siste samtale sendte epost til meg samtidig hvor de kansellerte hele avtalen og bare la på telefonen.
Fryktelig dårlig kundeservice. Har et internett som faller ut konstant, nå etter 2 år. Ringt inn flere ganger, får «hjelp- som ikke er hjelp» nekter å sende noen som retter opp i feil. Ubrukelig. Ingen refusjon pga manglende vare. Blir selskapsbytte på meg altså. Blir desverre for mye jobb og hassle for noe som skulle fungert fint.
Egentlig godt fornøyd, men er pris messig ikke fornøyd
Ustabilt og får mindre en lovet, får en tredjedel av det de lover å gi. Veldig dårlig kundeservice også.
Ok. Bra nok. Raskt og enkelt . Ikke noe særlig problemer