Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring gjennom 10 år. Dårlig kundeservice. Wifi faller ut. Ikke den hastigheten jeg betaler for. Prisen er høy i forhold hva du får.
Vi deler nett i huset, men underetasjen har så ustabilt nett at det er poengløst å prøve å bruke nettet. Selv med mesh løsninger og andre innretninger så er det fortsatt ustabilt. Bruker ulike speedtester og senderlokasjoner for å måle hver dag, og det er ingenting som ligner på 500/500 her...i kjellerleilighet er det kanskje 0-13mb, stort sett mellom 1-3mb og pingen varier mellom 4-1000 utallige ganger dagen men ligger stort sett på 50-200 på en normal dag(noe som er dårlig). Prisen er meget høy, selv med stabilt nett, og med tanke på kvaliteten vi får så er den skammelig høy.
Har de siste årene blitt flyttet oppover produktene deres, ettersom de har fjernet de jeg har hatt. De har først tatt bort 40/40 alternativet, når tar de 80/80 alternativet. prisen har gått opp med over 150 kr pr mnd, på at produktet ikke finnes lengre!! Nå har jeg 80, men får ikke levert mer en 30-50 ut på mitt trådløse, giga bit nett, 1 meter fra ruteren. Er utrolig dyrt, og altfor dårlig!! Jeg har ikke mulighet til å bytte, grunnet dette urettferdige monopolet fiber leverandører innehar! Hvis det hadde vært en mulighet, hadde jeg byttet på dagen.
Jeg byttet til fiber for å få hurtig bredbånd, men det har aldri fungert. Har kjøpt ny ruter to ganger uten at det gav noe forbedring. Veldig ustabilt nett som stadig faller ut. Hat byttet til 100 Mbps, men det hjalp ikke noe. Veldig skuffende og dårlig kundeservice
Låver og lyger.! Selgerne gjør alt for å selge, driter i hva vi sier..
Bra: Rask hjelp hos hundeservice og mulighet for e-faktura. Dårlig: Fibernett som virker 50% av tiden og virker veldig dårlig generelt. Setter opp prisen uten å si ifra. Lenger bindingstid enn de oppgir. Anbefales ikke.
Selger: "Det fungerer kjempe raskt i både kjeller og i 2 etasje," Installerte nettverket å det var rævva både oppe og nede, helt ok- i midt-etasjen der ruteren står, men når selger sier det skal fungere å det ikke gjør det så gjenstår det bare å avbestille, å anbefale alle andre å ikke drite seg ut på samme måte. Selgerne gjør alt for å selge, driter i hva de sier...