Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stabil og kjapp forbindelse, helt kurante rutere og grei kundeservice. Litt stiv pris, men fortsatt bra forhold til konkurrentenes tilbud.
Jeg foreslår å klage Altibox og deres underleverandører inn til BKN (brukerklagenemda). Elendig hastighet på både WiFi og elendig Ethernet, og altfor ustabil, my svingninger i hastigheta. Dårlige greier. Ikke verdt pengene i det hele tatt. Har betalt for 500Mps og skulle hatt litt over de 500, men nei. De skylder alltid på min mesh-internett-boks selv om den funker helt normalt, noe jeg finner helt uforståelig.
Det er dyrt og alternativene man kan velge mellom har liten prisforskjell. Kvaliteten er bra
Altibox/Bergen Fiber tar blodpris for sine fiberbredbånd. 829 kr per mnd for det billigste alternativet i skrivende stund, som er 150/150 Mbps og som få har behov for. Hvordan kan dere forsvare den prisen? Hvorfor kan dere ikke lansere 50/50 og 100/100 fiberbredbånd med en lavere pris som deres konkurrenter gjør? Sånn går det når konkurrenter ikke kan levere kablet/fiberbredbånd til mange da Altibox/Bergen Fiber har monopol på flere nabolag/større områder her.
For dyrt i forhold til vårt behov, bruker internett relativt sjelden.
De utnytter sin posisjon maksimalt og skrur opp p risen 3-4 ganger i året! Pristjenester rekker ikke engang henge med!
Har vært Get/Telia-kunde i 16 år og har vært fornøyd med de. Skulle bytte til Altibox for tre dager siden etter at mitt Teliaabbonement ble avsluttet. Men de klarer ikke å levere som avtalt, så nå er jeg uten internett og tv! Og ingen kan svare på når Altibox kan levere tjenesten! Vurderer å bryte det bestilte abbonementet og gå tilbake til Telia.