Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Altibox/Bergen Fiber tar blodpris for sine fiberbredbånd. 829 kr per mnd for det billigste alternativet i skrivende stund, som er 150/150 Mbps og som få har behov for. Hvordan kan dere forsvare den prisen? Hvorfor kan dere ikke lansere 50/50 og 100/100 fiberbredbånd med en lavere pris som deres konkurrenter gjør? Sånn går det når konkurrenter ikke kan levere kablet/fiberbredbånd til mange da Altibox/Bergen Fiber har monopol på flere nabolag/større områder her.
For dyrt i forhold til vårt behov, bruker internett relativt sjelden.
De utnytter sin posisjon maksimalt og skrur opp p risen 3-4 ganger i året! Pristjenester rekker ikke engang henge med!
Har vært Get/Telia-kunde i 16 år og har vært fornøyd med de. Skulle bytte til Altibox for tre dager siden etter at mitt Teliaabbonement ble avsluttet. Men de klarer ikke å levere som avtalt, så nå er jeg uten internett og tv! Og ingen kan svare på når Altibox kan levere tjenesten! Vurderer å bryte det bestilte abbonementet og gå tilbake til Telia.
Dyrt. Sende ut flere tilbud. Ikke bare gi tilbud når noen vil forlate dere.
Dyrt og ikke optimalt nett. Kundebehandlere såm sier en ting og gjør noe annet
Har vert kunde hos Altibox i snart 7 år, så valget var ikke så vanskeligt. Har aldri vert noe tull. Fornøyd med valget