Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For dyrt i forhold til vårt behov, bruker internett relativt sjelden.
De utnytter sin posisjon maksimalt og skrur opp p risen 3-4 ganger i året! Pristjenester rekker ikke engang henge med!
Har vært Get/Telia-kunde i 16 år og har vært fornøyd med de. Skulle bytte til Altibox for tre dager siden etter at mitt Teliaabbonement ble avsluttet. Men de klarer ikke å levere som avtalt, så nå er jeg uten internett og tv! Og ingen kan svare på når Altibox kan levere tjenesten! Vurderer å bryte det bestilte abbonementet og gå tilbake til Telia.
Dyrt. Sende ut flere tilbud. Ikke bare gi tilbud når noen vil forlate dere.
Dyrt og ikke optimalt nett. Kundebehandlere såm sier en ting og gjør noe annet
Har vert kunde hos Altibox i snart 7 år, så valget var ikke så vanskeligt. Har aldri vert noe tull. Fornøyd med valget
Vi har hatt utfordringer med ustabilt internett siden vi fikk det etablert. Det har vært meget variabel oppfølging og støtte fra Altibox og dialogen mellom dem og lokal leverandør har vært forferdelig dårlig. Altibox har ikke logget henvendelser, henvendelsene som har blitt logget er mangelfull og gjør jobben til neste kundebehandler svært vanskelig. Begeret rant over når jeg kontaktet Altibox sist, da fraskrev de seg alt ansvar for å feilsøke og mente både oppsett av enhetene og deres egne guider var feil.