Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært Altibox-kunde på 3 ulike adresser. Jeg har aldri opplevd å få lavere båndbredde enn jeg har betalt for. Altibox er mye mer stabilt enn alle andre leverandører jeg har prøvd. Får nå 200 megabit opp/ned. Mens jeg skriver nå, laster Dropbox ned med 200 megabit. Min opplevelse av Altibox er at det er stabilt og gir det du betaler for. Kundeservice er også bra- de svarer med en gang på chat og fikser det du spør om. Jeg må si at jeg undrer meg over den lave skåren de har her. Er det mulig at de som klager ikke har satt opp eget utstyr rett?
Abonnementet har 12 måneders bindingstid og de selger gladelig til alt og alle, selv om de ikke kan levere. Betaler for 100/100 fikk 16 i hastighet. Samt det at de er dyre.
Vi har hatt problemer med nettet alt for lenge nå. Vi har prøvd alt vi kan for å få hjelp, men kundeservicen er ikke til noe hjelp. Vi betaler for 500 mbps men jeg ligger på 11 på min pc. Etter en lang uke så fikk vi en ny boks som skulle gjøre nettet bra igjen. Men det ble ingen forskjell. Så jeg anbefaler ikke altibox hvis du ikke er over 80 år, og ikke bruker Internett.
Min erfaring gjennom 10 år. Dårlig kundeservice. Wifi faller ut. Ikke den hastigheten jeg betaler for. Prisen er høy i forhold hva du får.
Vi deler nett i huset, men underetasjen har så ustabilt nett at det er poengløst å prøve å bruke nettet. Selv med mesh løsninger og andre innretninger så er det fortsatt ustabilt. Bruker ulike speedtester og senderlokasjoner for å måle hver dag, og det er ingenting som ligner på 500/500 her...i kjellerleilighet er det kanskje 0-13mb, stort sett mellom 1-3mb og pingen varier mellom 4-1000 utallige ganger dagen men ligger stort sett på 50-200 på en normal dag(noe som er dårlig). Prisen er meget høy, selv med stabilt nett, og med tanke på kvaliteten vi får så er den skammelig høy.
Har de siste årene blitt flyttet oppover produktene deres, ettersom de har fjernet de jeg har hatt. De har først tatt bort 40/40 alternativet, når tar de 80/80 alternativet. prisen har gått opp med over 150 kr pr mnd, på at produktet ikke finnes lengre!! Nå har jeg 80, men får ikke levert mer en 30-50 ut på mitt trådløse, giga bit nett, 1 meter fra ruteren. Er utrolig dyrt, og altfor dårlig!! Jeg har ikke mulighet til å bytte, grunnet dette urettferdige monopolet fiber leverandører innehar! Hvis det hadde vært en mulighet, hadde jeg byttet på dagen.
Jeg byttet til fiber for å få hurtig bredbånd, men det har aldri fungert. Har kjøpt ny ruter to ganger uten at det gav noe forbedring. Veldig ustabilt nett som stadig faller ut. Hat byttet til 100 Mbps, men det hjalp ikke noe. Veldig skuffende og dårlig kundeservice