Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Relativt ofte feilmelding, start dekoder på nytt. Altibox er dyr. Blitt kontaktet flere ganger av selgere som ønsker å tilby meg noe gratis, mot ny 12mnd.bindingsperiode. Altibox, gi meg heller et tilbud som er så atraktivt at jeg fortsatt ønsker å være en trofast kunde uten bindingstid!
får ikke dekoder og sentral til å fungere, nett faller ut. Gjentatte ganger med feilsøking, holder ikke avtaler om å ringe opp igjen.
Overpriset, noen ganger ustabilt. Opplever at hastigheten går kraftig ned
Bra oppetid og kundeservice, men dyrt for de ulike pakkene.
Betaler for 500/500, men mottar gjennomsnittlig 22/50. Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger uten å få noen form for hjelp. De påstår at vi har 500/500 fordi det er hva vi betaler for. Men det stemmer ikke. Har fiber rett inn i husveggen og selv om vi kobler internettledning rett inn i enhetene så får vi skjeldent over 100.
Nette virker ikke som det skal, og du blir lovet én ting av selger, som kundeservice i ettertid nekter å tilby, selv om det selger har sagt var årsaken til at du valgte å bytte.
Fungerer dårlig. Nettet er ustabilt, dårlig internett-dekning, tv-bildet fryser. Samtaler med kundeservice logges ikke, så man må forklare på nytt hver gang man ringer for å få hjelp. Ingen særlig hjelp å få. De som svarer gjør så godt de kan og er hyggelige, men de kan ikke tilby noe særlig hjelp. Ingen praktiske løsninger på problemer og lite forståelse for forventninger om at tv og internett skal fungere. Man betaler mye for en tjeneste som ikke fungerer. Stoler ikke på det kunden forklarer.