Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet faller ut hele tiden, og kan gjerne bli borte i timesvis om gangen, tilogmed blitt borte i flere dager. Lite hjelp å få på kundesenteret, siden de mener problemet ligger hos ruter. Som er byttet tre ganger... så nei, det er ikke ruteren! Dårlig kundeservice, gjerne frekke mennesker som får deg til å føle at feilen er din, og ingen andres.
Ruteren står midt i huset. Etasjene er 30 km2, likevel klarer ikke ruteren å levere signal.
Alt for dyre etterhvert, iforhold til hva du får igjen..
Har i dag en 300/300 linje med grunnleggende tvpakke. Hadde tidligere en 150/150 linje. Hastigheten har hele tiden vært som lovet og har kun opplevd midlertidig nedetid to ganger i løpet av et år. Og det kan muligens skyldes på ruteren.
Nettet hakker ofte, må ofte bruke 4G på mobilen for wifi'n er tragisk dårlig. Må ofte slå av og på boksen.
Helt latterlig hvor dårlig internett det er. Styr unna, du får ikke hva du betaler for. Skal bytte bredbånd fortest mulig
Kundeservice legger all skyld på brukeren når jeg klager på ustabilitet og dårlig båndbredde. Jeg nektet å betale en måned fordi det var så ustabilt. Da stengte de bare hele nettet. Ingen problemløsere der mao.