Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke raskt internett. Varierende ytelse. Ikke så god kundeoppfølging
Stabilt og greit, men TV-boksen har problemer. Håper den enkelt kan byttes.
Har noen helt merkelige problemer med nettet. Ting funker ikke som forventet, og kundesenteret er lite samarbeidsvillige. Altibox har monopol i nabolaget mitt, og har dermed ikke noe annet valg.
Fikk brudd på fiber i juni 2023. Det ble ordnet en provisorisk løsning, da de ikke klarte å blåse ny fiber mellom huset og trafo. Juli 2024 og de har enda ikke fått ordnet med en permanent løsning på dette. Fiberen er koblet over bakken, først i en colaflaske, deretter kom noen og koblet om i en enkel koblingsboks. Har kontaktet de flere ganger, men ingen får fikset det ordentlig. I dag kom de uanmeldt og skulle utbedre problemet. De fikk ikke til annet enn å koble fra fiber og deretter reise avgårde med beskjed om at det forhåpentligvis kom noen for å gjøre en ny provisorisk kobling i løpet av morgendagen. Ringte til kundeservice for å forklare at dette ikke er godt nok, at jeg har hjemmekontor og er avhengig av at de i det minste gjør en provisorisk løsning med en gang. Endte med at kundebehandler sa jeg gjerne kunne bytte selskap og deretter la på. Jeg har ikke fått noe som helst kompensasjon eller vært holdt oppdatert om hvor saken står annet enn det jeg får ut av eksternt firma som sendes ut for å utbedre uten å få det til.
Dårlig kundeservice fra før vi fikk montert kabel. Ustbilt nett med dårlig TV. .
Da det forrige modemet etter flere år klikket fikk jeg nytt, hvor til og med alle innstillinger ble beholdt, noe som er mulig fordi de lagrer innstillinger i skyen hos seg. Praktisk. Jeg måler hastigheten av og til på mobil (wifi) og pc (kabel) og har så og si alltid hastigheten jeg betaler for.
Jeg har vert kunde hos altibox bredbånd Sortland i mange år og har fiber.Jeg er meget fornøyd.Ingen nedetid.Alt virker som det skal.