Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da det forrige modemet etter flere år klikket fikk jeg nytt, hvor til og med alle innstillinger ble beholdt, noe som er mulig fordi de lagrer innstillinger i skyen hos seg. Praktisk. Jeg måler hastigheten av og til på mobil (wifi) og pc (kabel) og har så og si alltid hastigheten jeg betaler for.
Jeg har vert kunde hos altibox bredbånd Sortland i mange år og har fiber.Jeg er meget fornøyd.Ingen nedetid.Alt virker som det skal.
Utrolig frustrerende brukerside på nett og ruteren gir veldig svakt signal. Den sliter også veldig når du kobler til mange ting samtidig. Kundeservice er vanskelig å få tak i og siden Altibox bruker andre regionale selskaper til å putte opp hardweren sin så blir du aldri klok på kem du skal ringe når du har et problem.
Dårlig service og har blitt veldig ustabil i det siste skylder på rekkevidde skylde på bolig og areal skylder på vær og vind , jeg skulle ønske fiber Eidsiva aldri solgt til den..
Hastighet, ping og oppetid er enormt bra. Pris er ekstremt høy. Vurderer å bytte pga. pris.
Dårlige internettsider, blir sendt i en rundgang mellom Altibox og lokal tilbyder. Ikke mulig å si opp avtalen digitalt. Må ringe kundeservice og de blir sure når en vil si opp.
Får ikke farten man er lovet. Detter ut 2-3 ganger om dagen. Kundeservice virker ikke til å ha noe kompetanse. Sier man skal få ny hjemmesentral..etter 3 uker enda ikke fått noen. Kan virkelig ikke anbefale det tullet her til noen.