Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlige internettsider, blir sendt i en rundgang mellom Altibox og lokal tilbyder. Ikke mulig å si opp avtalen digitalt. Må ringe kundeservice og de blir sure når en vil si opp.
Får ikke farten man er lovet. Detter ut 2-3 ganger om dagen. Kundeservice virker ikke til å ha noe kompetanse. Sier man skal få ny hjemmesentral..etter 3 uker enda ikke fått noen. Kan virkelig ikke anbefale det tullet her til noen.
Stabil og kjapp forbindelse, helt kurante rutere og grei kundeservice. Litt stiv pris, men fortsatt bra forhold til konkurrentenes tilbud.
Jeg foreslår å klage Altibox og deres underleverandører inn til BKN (brukerklagenemda). Elendig hastighet på både WiFi og elendig Ethernet, og altfor ustabil, my svingninger i hastigheta. Dårlige greier. Ikke verdt pengene i det hele tatt. Har betalt for 500Mps og skulle hatt litt over de 500, men nei. De skylder alltid på min mesh-internett-boks selv om den funker helt normalt, noe jeg finner helt uforståelig.
Det er dyrt og alternativene man kan velge mellom har liten prisforskjell. Kvaliteten er bra
Altibox/Bergen Fiber tar blodpris for sine fiberbredbånd. 829 kr per mnd for det billigste alternativet i skrivende stund, som er 150/150 Mbps og som få har behov for. Hvordan kan dere forsvare den prisen? Hvorfor kan dere ikke lansere 50/50 og 100/100 fiberbredbånd med en lavere pris som deres konkurrenter gjør? Sånn går det når konkurrenter ikke kan levere kablet/fiberbredbånd til mange da Altibox/Bergen Fiber har monopol på flere nabolag/større områder her.
For dyrt i forhold til vårt behov, bruker internett relativt sjelden.