Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri nedetid på de elleve årene vi har vært kunde, superraskt nett og veldige hyggelige og hjelpsom kundeservice.
Altibox klarer ikke på langt nær å gi den ytelsen som er betalt for. betaler for 500/500 linjer og får 5/5 helt horibbelt. kontaktet kundeservice og de mente de hadde fikset problemet og henla saken. Sitter fortsatt på en snittlig under 10/10 linje med over 300 i ping
Kontaktet altibox/viken og inngikk bredbåndsavtale med altibox/viken og fikk 500 kr i etableringsgebyr selv om alt utstyret var i huset allerede. Når da en selger fra en underleverandør senere forteller at han kan gi 5 mnd og gratis etablering, så gir dette et slett førsteinntrykk. Har ikke testet tjenesten enda, så uttaler meg her kun om prising og avtalevilkår.
Byttet til Altibox service den 1.oktober, 2020. WiFi virker ikke fra den første dag. 10 Mbps i 30 cm avstand fra ruteren (lovet opptil 300 Mbps), og nett forsvinner i noe større avstand, enhetene noen gang heller ikke ser noen signal fra sentralen. Altibox kundeservice har 2 forslag - "kjøp Google Nest" eller "skriv klage til Brukerklagenemnda", "vi garanterer ikke at du får WiFi fra oss". Styr unna dette selskapet!
Unngå det, hvis du ikke vil sløse pengene dine på noe dritt!!!! Det er det jævligste du kan kjøpe.
Får bare halve hastigheten jeg betaler for men full regning.Lurer på om jeg bare skal betale halvdelen det er jo det jeg får.
Har klaget på dårlig wifi og som alle andre her så er svaret at dei kunn garanterer signal om jeg bruker kabel.. Og nei jeg går ikke rundt m kabel på dupeditter. Tv må jeg ha kabel ellers ingen tv.... 😡 Har ingen andre alternativer her i innlandet ellers hadde jeg bytta for lenge siden så nå har oppgradert mobilabonnemanget og får bruke altifiber kunn på tv.. Gir dei 1 stjerne siden de altid svare raskt ellers hadde det vert 0