Altifiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
100/100 fiber med 10/10 trådløst er ikke noe jeg er interessert å betale for.
Har aldri hatt noen problemer med selskapet eller nettsiden deres og opplever fibernettet som raskt og stabilt. Får ikke alltid helt det man betaler for i opplastingshastighet men det er likt for alle leverandører etter min erfaring. Problemet er at de øker prisene ca. hver 6. mnd. I den tiden jeg har hatt abonnementet, 1,5 til 2 år, har det økt fra 750 til 880kr pr. mnd. 750 var en ok pris til 250 opp/ned men 880 er for mye.
Her må man start ny 12 måneders bindingsperiode selv om man fortsetter kundeforholdet i annen bolig.
Kjempefornøyd med service og oppfølging :-) De legger seg alltid flid i å gi en best mulig tilbakemld på henvendelser.
Helt ubrukelig trødløst nett. Hjelper ikke å klage. Ja alt er prøvd til punkt og prikke men fortsatt dårlige signal.
Da jeg manglet noe utstyr og farten min var feil så ordnet dem opp med en gang og nytt utstyr kunne jeg hente på posten 2 dager etterpå, så kunde service det kunne dem.
Da jeg fikk problemer en gang sentralen brøt sammen kom de å fikset det på dagen og jeg hadde ikke betalt regningen og så fort det var i orden kom de å fikset så alt var som før👍👍