Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrt. Hastighet på fiber har flere ganger blitt høynet uten at vi som kunde har ønsket det, og dermed økt prisen grunnet det.
Hei. Våre priser skal være konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter som oss i Bergen Fiber. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no, hvis du ønsker å diskutere abonnementet ditt med oss. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Gjennomgående dårlig kundeservice. Lite interesse å hjelpe når det er problemer med utstyret. Når de først kom så installerte de utstyr med ekstra månedsavgift uten at dette var avtalt. De koblet også bort husets mesh nettverk.
Hei. Dette var kjedelig å høre. Vi hjelper deg gjerne med problemene du måtte oppleve med tjenestene våre. Vi skulle gjerne kontaktet deg direkte, men vi har ikke kontaktinformasjonen din. Ring oss gjerne på tlf 55 12 72 00, send melding på Facebook eller chat via bergenfiber.no når du er ledig. Vi er døgnåpen, hele året. Ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Det ble installert ny hjemmesentral og ruter i sameiet 2 ganger pga rot hos Bergen Fiber. Hvorfor har dere på standard at det skal være privat ip adresse som medfører vesentlige begrensninger på bruk av internettet? Ikke har man noe valg ved oppsett, og dersom man ikke er teknisk kyndig kan jeg forestille meg at det er mange som ikke forstår hvorfor enkelte tjenester ikke fungerer som de skal. Ikke kan man endre dette selv på mine sider, men man må ringe inn.
Hei. Dette var kjedelig å høre. Vi hjelper deg gjerne med problemene du måtte oppleve med tjenestene våre. Vi skulle gjerne kontaktet deg direkte, men vi har ikke kontaktinformasjonen din. Ring oss gjerne på tlf 55 12 72 00, send melding på Facebook eller chat via bergenfiber.no når du er ledig. Vi er døgnåpen, hele året. Ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Går inn på Min side og prøver å finne et kontaktskjema. Etter å ha søk etter kontaktskjema, kommer det opp et ord en kan klikke på. Det fører til en side som ikke eksisterer. Hadde en feil som gjorde at vi var uten nett i en uke. Mottaker av feilmeldingen gjorde oppmerksom på at dersom feilen låg i huset og var selvforskyldt, ble vi fakturert for feilrettingen. Det viste seg at feilen lå i skapet utvendig der fiberen fra huset er koblet. Fiberbrudd som følge av dårlig orden i skapet. Har forsøkt å snu problemstillingen ifht feilkilde og kostnader. BF regnet ut at de ville kunne refundere meg kr 88, men kunne runde av oppover til kr 100. Ser meg nå om etter alternativ til Bergen Fiber.
Hei, Asle. Så merkelig at du kommer til en side som ikke eksiterer når du forsøker å finne kontaktskjemaet vårt. Skjemaet ligger på bergenfiber.no - Kundeservice - nederst på siden. Alternativt kan du ringe på 55 12 72 00, ta kontakt på Facebook eller chat. Du når oss hele døgnet, alle dager i året. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Stabilt, men dyrt. 879kr mnd for 150/150 linje. Det er nesten tyveri.
Hei, Espen. Våre priser skal være konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter som oss i Bergen Fiber. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no, hvis du ønsker å diskutere abonnementet ditt med oss. Hilsen oss i Bergen Fiber.
har hatt bergen fiber som leverandør i 2 år no og har ringt og spørt om hjelp pga dårle og utsabilt internett. har ringt og spørdd om hjelp fleire ganger men aldri blitt noke bedre. har 250/250 og betaler 880kr for elendigt internett...
Hei Jakub, Det er leit å høre at du at du ikke er fornøyd kunde hos oss. Vi ønsker fjerne å komme frem til en god løsning. Ring oss gjerne på 55 12 72 00, chat eller via vårt kontaktskjema på bergenfiber.no slik at vi kan se på saken. Hilsen Bergen Fiber
Dårlig rekkevidde på wifi, måtte skaffe google mesh for at det skulle strekke til. Store svingninger i kvaliteten på nettet.
Hei Nicholas, I enkelte tilfeller vil vår sentral dessverre ikke være nok til å dekke hele boligen. Eksterne faktorer som blant annet material i vegger, og annet elektronisk utstyr vil ha en påvirkning for hvor god dekning man vil få. Vi anbefaler våre kunder som opplever dekningsproblemer å benytte forsterker, eller mesh for å få fullstendig utnytelse av det tråløse nettverket. Vi håper du har en bedre opplevelse etter du koblet til Google mesh. Ring gjerne vårt kundesenter på 55127200 dersom du fortsatt opplever problemer.