Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Går inn på Min side og prøver å finne et kontaktskjema. Etter å ha søk etter kontaktskjema, kommer det opp et ord en kan klikke på. Det fører til en side som ikke eksisterer. Hadde en feil som gjorde at vi var uten nett i en uke. Mottaker av feilmeldingen gjorde oppmerksom på at dersom feilen låg i huset og var selvforskyldt, ble vi fakturert for feilrettingen. Det viste seg at feilen lå i skapet utvendig der fiberen fra huset er koblet. Fiberbrudd som følge av dårlig orden i skapet. Har forsøkt å snu problemstillingen ifht feilkilde og kostnader. BF regnet ut at de ville kunne refundere meg kr 88, men kunne runde av oppover til kr 100. Ser meg nå om etter alternativ til Bergen Fiber.
Hei, Asle. Så merkelig at du kommer til en side som ikke eksiterer når du forsøker å finne kontaktskjemaet vårt. Skjemaet ligger på bergenfiber.no - Kundeservice - nederst på siden. Alternativt kan du ringe på 55 12 72 00, ta kontakt på Facebook eller chat. Du når oss hele døgnet, alle dager i året. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Stabilt, men dyrt. 879kr mnd for 150/150 linje. Det er nesten tyveri.
Hei, Espen. Våre priser skal være konkurransedyktige i forhold til resten av markedet som leverer tilsvarende linjer og hastigheter som oss i Bergen Fiber. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55 12 72 00, Facebook eller chat på bergenfiber.no, hvis du ønsker å diskutere abonnementet ditt med oss. Hilsen oss i Bergen Fiber.
har hatt bergen fiber som leverandør i 2 år no og har ringt og spørt om hjelp pga dårle og utsabilt internett. har ringt og spørdd om hjelp fleire ganger men aldri blitt noke bedre. har 250/250 og betaler 880kr for elendigt internett...
Hei Jakub, Det er leit å høre at du at du ikke er fornøyd kunde hos oss. Vi ønsker fjerne å komme frem til en god løsning. Ring oss gjerne på 55 12 72 00, chat eller via vårt kontaktskjema på bergenfiber.no slik at vi kan se på saken. Hilsen Bergen Fiber
Dårlig rekkevidde på wifi, måtte skaffe google mesh for at det skulle strekke til. Store svingninger i kvaliteten på nettet.
Hei Nicholas, I enkelte tilfeller vil vår sentral dessverre ikke være nok til å dekke hele boligen. Eksterne faktorer som blant annet material i vegger, og annet elektronisk utstyr vil ha en påvirkning for hvor god dekning man vil få. Vi anbefaler våre kunder som opplever dekningsproblemer å benytte forsterker, eller mesh for å få fullstendig utnytelse av det tråløse nettverket. Vi håper du har en bedre opplevelse etter du koblet til Google mesh. Ring gjerne vårt kundesenter på 55127200 dersom du fortsatt opplever problemer.
Betalt for 750/750, får 30/30 veldig ustabilt. Tatt konakt gjentatte ganger, men ingen hjelp. Spurt om de kan sende noen til å fikse det, men ingen hjelp. Endte opp med å bruke flere tusen på mesh wifi router system. Det gjorde ingen forskjell. Når jeg bestilte pakken, valgte jeg den spesifikt for å slippe bindingstid. Nå når jeg har spurt om oppsigelse, må jeg betale 3måneder mens jeg venter på oppsigelsen.
Hei Jonatan, Det er leit å høre du har en dårlig opplevelse med våre tjenester. Vi ønsker gjerne å komme frem til en løsning. Ring oss gjerne på 55127200 når du har tid. Mvh Bergen Fiber
BergenFiber er svindlere og tyver! De har ranet meg lenge! Jeg betaler for fiberinternett 1000/1000 og jeg får 30/30. Saken har pågått i flere uker og BergenFiber har ikke gjort noe for å fikse det. Betaler jeg ikke fakturaen truer de meg med inkasso!! Men jeg har fortsatt 30/30 hastighet i stedet for 1000/1000. Jeg anbefaler absolutt BergenFiber! Svindlere og tyver!!!!
Hei, Michal. Det er beklagelig å høre at du har denne opplevelsen. Abonnerer du på en 1000/1000 fiberlinje skal du selvsagt ha dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55 12 72 00 for å gjennomføre feilsøk slik at vi kan finne en løsning. Det er fint om du kan ha gjennomført en omstart av hjemmesentralen i forkant. Hilsen oss i Bergen Fiber
har ikke fått til å opprette avtalegiro, ekstremt dyrt ved forsinket betaling. og de har økt prisene 2 ganger
Beklager veldig for denne opplevelsen. Når det komme til avtalegiro kan din bank hjelpe deg å få dette i orden, dette har dessverre ikke vi noen rettigheter til å fikse for kunder. Du har også mulighet å utsette betalingsfristen inne på min side og faktura. Håper denne infoen kan hjelpe.