Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig rekkevidde på wifi, måtte skaffe google mesh for at det skulle strekke til. Store svingninger i kvaliteten på nettet.
Hei Nicholas, I enkelte tilfeller vil vår sentral dessverre ikke være nok til å dekke hele boligen. Eksterne faktorer som blant annet material i vegger, og annet elektronisk utstyr vil ha en påvirkning for hvor god dekning man vil få. Vi anbefaler våre kunder som opplever dekningsproblemer å benytte forsterker, eller mesh for å få fullstendig utnytelse av det tråløse nettverket. Vi håper du har en bedre opplevelse etter du koblet til Google mesh. Ring gjerne vårt kundesenter på 55127200 dersom du fortsatt opplever problemer.
Betalt for 750/750, får 30/30 veldig ustabilt. Tatt konakt gjentatte ganger, men ingen hjelp. Spurt om de kan sende noen til å fikse det, men ingen hjelp. Endte opp med å bruke flere tusen på mesh wifi router system. Det gjorde ingen forskjell. Når jeg bestilte pakken, valgte jeg den spesifikt for å slippe bindingstid. Nå når jeg har spurt om oppsigelse, må jeg betale 3måneder mens jeg venter på oppsigelsen.
Hei Jonatan, Det er leit å høre du har en dårlig opplevelse med våre tjenester. Vi ønsker gjerne å komme frem til en løsning. Ring oss gjerne på 55127200 når du har tid. Mvh Bergen Fiber
BergenFiber er svindlere og tyver! De har ranet meg lenge! Jeg betaler for fiberinternett 1000/1000 og jeg får 30/30. Saken har pågått i flere uker og BergenFiber har ikke gjort noe for å fikse det. Betaler jeg ikke fakturaen truer de meg med inkasso!! Men jeg har fortsatt 30/30 hastighet i stedet for 1000/1000. Jeg anbefaler absolutt BergenFiber! Svindlere og tyver!!!!
Hei, Michal. Det er beklagelig å høre at du har denne opplevelsen. Abonnerer du på en 1000/1000 fiberlinje skal du selvsagt ha dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55 12 72 00 for å gjennomføre feilsøk slik at vi kan finne en løsning. Det er fint om du kan ha gjennomført en omstart av hjemmesentralen i forkant. Hilsen oss i Bergen Fiber
har ikke fått til å opprette avtalegiro, ekstremt dyrt ved forsinket betaling. og de har økt prisene 2 ganger
Beklager veldig for denne opplevelsen. Når det komme til avtalegiro kan din bank hjelpe deg å få dette i orden, dette har dessverre ikke vi noen rettigheter til å fikse for kunder. Du har også mulighet å utsette betalingsfristen inne på min side og faktura. Håper denne infoen kan hjelpe.
Må ringe folka for at du skal skifte abonnement. Hastighetene stemmer ikke. Du blir tvunget til å kjøpe fiber og tv kanaler. For mye dilldall til for stive priser. Eneste grunnen til at de får en stjerne er pga Kundeservice. Hadde gitt 0 om jeg kunne.
Hei Mons. Dette var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss for å se på en løsning som kan passe deg. Du når oss på 55127200.
Gir dårlige tilbud. Dyrt for aleneforsørgere å betale så mye…………………………………….
Hei, Tove, Vi har forskjellige priser på produktene våre. Ta gjerne kontakt med oss for å se på en løsning som kan passe deg. Du når oss på 55127200.
Dyrt og leverer ikke det man betaler for. Ville absolutt vurdert ett annet selskap.
Hei Kristian! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Vi ønsker å forbedre oss, og vil gjerne vite hva vi kan forbedre oss på. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200. Kanskje vi kan se over abonnementet ditt og finne noe som passer bedre for deg. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.