Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
har ikke fått til å opprette avtalegiro, ekstremt dyrt ved forsinket betaling. og de har økt prisene 2 ganger
Beklager veldig for denne opplevelsen. Når det komme til avtalegiro kan din bank hjelpe deg å få dette i orden, dette har dessverre ikke vi noen rettigheter til å fikse for kunder. Du har også mulighet å utsette betalingsfristen inne på min side og faktura. Håper denne infoen kan hjelpe.
Må ringe folka for at du skal skifte abonnement. Hastighetene stemmer ikke. Du blir tvunget til å kjøpe fiber og tv kanaler. For mye dilldall til for stive priser. Eneste grunnen til at de får en stjerne er pga Kundeservice. Hadde gitt 0 om jeg kunne.
Hei Mons. Dette var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss for å se på en løsning som kan passe deg. Du når oss på 55127200.
Gir dårlige tilbud. Dyrt for aleneforsørgere å betale så mye…………………………………….
Hei, Tove, Vi har forskjellige priser på produktene våre. Ta gjerne kontakt med oss for å se på en løsning som kan passe deg. Du når oss på 55127200.
Dyrt og leverer ikke det man betaler for. Ville absolutt vurdert ett annet selskap.
Hei Kristian! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Vi ønsker å forbedre oss, og vil gjerne vite hva vi kan forbedre oss på. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200. Kanskje vi kan se over abonnementet ditt og finne noe som passer bedre for deg. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Periodevis ustabil leveringsevne, mange feil med tv løsningen deres som skaper mye irritasjon.
Hei Marius! Det er leit å høre at du opplever disse problemene hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi kan ta en nærmere titt og finne en løsning. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Ustabilt produkt, må stadig restarte utstyr. Var flere dager uten nett og tv pga brudd på fiber. Ingen kompensasjon ble gitt. De ville rive ut eksisterende kabel da de installerte, dette nektet jeg dem. En måte å beholde kunder på?
Hei Vibeke! Det er beklagelig at du har denne opplevelsen hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi får rettet opp i dette. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
De øker kostnadene hele tiden i skjul og uten grunnlag og uten å kommunisere det, mens vi avtalte en annen pris. Bare etter klage på kundeservice korrigerer de det, men neste måned gjentas den samme lurerien på nytt.
Hei, Jeroen. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen hos oss. Vi skal selvsagt ikke øke prisene uten at du som kunde er informert i god tid i forveien. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi får rettet opp i dette. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.