Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her ble jeg fintet og lurt av en telefonselger som lovet ting som ikke ble holdt. Her ble det sagt at jeg skulle få prisen som jeg ble tilbudt fast. Men nå etter et år har de fjernet rabatten og jeg betaler sinnsykt mye mer en forespeilet. Fryktelig telefonsal.. ulovlig
Hei, Johan. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med telefonsalget samt endringen av prisen på ditt abonnement. Her har du sannsynligvis hatt en 12 måneders kampanjepris som har utløpt. Gjerne kontakt oss på telefon 55 12 72 00 slik at vi kan undersøke saken nærmere. Hilsen oss i Bergen Fiber
Med bergen fiber betaler jeg for 150 /150 bredbånd, men opplever at nedlastingen går ned til 30 automatisk og jeg må ringe/sende melding til de for å klage for at de skal opprettholde hastigheten jeg faktisk betaler for. Det har blitt "ordnet" etter en times tid, men noen dager senere er hastigheten på mystisk vis nede på 30 igjen. En annen ting er prisen.. Den begynte på 719kr, så steg den plutselig til 749kr, og så til 779kr. Jeg antar bergen fiber har monopol på salg av bredbånd der jeg bor, så jeg må vel bare finne meg i denne dritten? Om jeg må si noe fint om bergen fiber, så kan jeg nevne at kundeservice alltid har vært hyggelige, hjelpsomme og relativt enkle å nå tak i, men denne duppen i hastighet må de få ordnet. Det virker ikke som at de i kundeservice vet hvorfor dette skjer.. (Og ja, jeg brukte deres egen speedtest for å sjekke).
Hei Kjartan, Det er leit å høre du har en dårlig opplevelse av vårt produkt. Får du samme nedgang i hastighet på enheter som er direkte koblet i sentralen med kabel? For å kunne ta dette videre trenger vi å fullføre et feilsøk. Det hadde vært veldig fint om du ringe oss på 55127200. Mvh Bergen Fiber
749 for kun internett som er dårlig og detter ut ofte. Får sytete svensker til å ringe med tilbud de skal lure deg innpå.
Hei, Marius. Leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Hvis du opplever at tjenestene dine er ustabile anbefaler vi deg å forsøke å slå av og på hjemmesentralen og ruteren din, hvis det ikke løser problemet ditt ønsker vi at du forsøker å tilbakestille hjemmesentralen din. Tilbakestilling gjøres ved å trykke og holde inne reset-knappen på hjemmesentral-boksen i cirka ti sekunder. Bruk en "utbrettet" binders eller annen spiss gjenstand. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook, chat eller e-post om problemet vedvarer. Hvis du ønsker å reservere deg mot utgående salg kan du også gjøre det med å kontakte oss. Hilsen Bergen Fiber
Har hatt Bergen fiber i 5 år. Bytter nå svært ustabilt treigt nett . Dyrt 750kr i måneden helt vanlig YouTube hakker og klarer ikke drive 4K oppløsning . I helgene er nettet enda treigere ubrukelig. Ikke forbøyd ser etter annet.
Hei, Alexander! Leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Det er mange forhold hjemme i boligen din som bestemmer hastigheten og stabiliteten på bredbåndet ditt, spesielt hvis du har trådløst internett. Vi ønsker selvsagt at du skal få den hastigheten du skal ha og at tjenesten din er stabil. For å kunne se til at du gjør det ønsker vi gjerne at du ringer inn til oss på 55127200 for et utvidet feilsøk. Du kan selvsagt kontakte oss på chat og Messenger, men slike feilsøk gjør seg best over en samtale. Hilsen oss i Bergen Fiber
Ble oppringt av en mann som sa han ringte fra Bergen Fiber (sikkert et byrå dere har leid inn), og ba meg svare på noen spørsmål. Fortalte hvor fornøyd jeg var på alle måter, men etter spørsmålene var ferdig DA kom det jeg hele tiden hadde ventet på; vi vil selge deg noe! Det er helt ok, men jeg blir utrolig provosert når han sier jeg kan slippe prisstigningen fra 1. juni om jeg binder meg for et år, og de kan få lov å sende meg en ny og bedre dekoder. Jeg hadde ingen planer om å skifte leverandør, men hvis det å sende meg en ny dekoder (som er en kostnad) skal gjøre meg fortjent til å slippe prisstigningen (som forøvrig ikke er så stor), da snur jeg fra en svært fornøyd bruker til en sint bruker, som vil sjekke mulighetene for å skifte leverandør. Jeg vet at Bergen Fiber ikke er alene om en slik politikk, men det er like fullt noe som provoserer meg. Så fra å ha en fornøyd og lojal kunde, som ikke hadde tenkt å skifte leverandør, sjekker jeg nå mulighetene for et alternativ.
Stiger også i pris. For dyrt. Hakker en del. Kabelen de la ligger oppå blomsterbedet vårt.
Hei, Christian. Det er forståelig at du stusser over at prisøkningen er såpass høy for ditt abonnement. Deler av økningen du viser til skyldes statens avvikling av momsfritak for elektroniske nyhetstjenester, som ble innført 01.01.2023. Prisendringen vi har varslet om er i samsvar med prisnivået i markedet. Årsaken er at konsumprisindeksen øker, og at teknologien krever kontinuerlig utvikling. Hvis tv-bildet ditt hakker, kan det komme av flere årsaker. Så fremt du har forsøkt en omstart av utstyret ditt, så anbefaler vi deg å forsøke og bytte nettverkskabelen som går mellom dekoderen og hjemmesentralen din. Hvis dette ikke løser problemet ditt oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss på telefon, chat eller Messenger. Hilsen oss i Bergen Fiber
fortsette å øke prisene. sakte hver 5 6. måned. 30 kr 40 kr alltid av samme grunn, det er dyrt å vedlikeholde. hvis jeg hadde et valg ville byttet. men de nyter at de er den eneste tilgjengelige leverandøren...also tried to fool me. stantart package came with modem that gives the promised 250mbs but wifi only goes to 100mbs. try to convince me to buy expensive one from them. few thousands.... as a cheap one for 150kr was sufficient to deliver 250mbs over wifi
Hei, Vaidas! Det er forståelig at du stusser over at prisøkningen er såpass høy for ditt abonnement. Deler av økningen du viser til skyldes statens avvikling av momsfritak for elektroniske nyhetstjenester, som ble innført 01.01.2023. Prisendringen vi har varslet om er i samsvar med prisnivået i markedet. Årsaken er at konsumprisindeksen øker, og at teknologien krever kontinuerlig utvikling. Det er flere forhold som kan spille inn hvis man ikke måler den eksakte hastigheten man abonnerer på. Vi ønsker selvsagt at du skal få den kapasiteten/hastigheten du abonnerer på, for å kunne se til at du gjør det ønsker vi gjerne at du ringer inn til oss på 55127200 for et utvidet feilsøk. Du kan selvsagt kontakte oss på chat og Messenger, men slike feilsøk gjør seg best over en samtale. Hilsen oss i Bergen Fiber