Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling hos nextgentel som dem fleste telefon og fiber leverandører. Ikke enkelt å være avhengig av slik mafia styrte bedrifter, men er en byrde man må ty til... handler egentlig bare om å finne noen som kan levere problemfritt slik at en slipper noe kontakt. Kjedelig at tv løsningen er internet basert, slik at det blir treghet og data aktiv tv og ikke stabilt som man har vert vandt til i mange år..
Dette er der verste jeg har vært med på, ren svindel og lokketilbud, styr unna, fikk tilbud om uforpliktende tilbud om fiber med mulighet for å konkurere med telenor sin fiber i området mitt . Flere måneder senere kommer de med at jeg nå har forpliktet meg til å ha bergenfiber eller betale 9000 i bruddgebyr, når jeg snakker med de i ettertid er de direkte frekke og vanskelige å ha med å gjøre, sleipe selgere og elendig kundeservice!!!
Lokal monopolist som virker urimelig og å være i strid med god forretningsskikk, i tillegg til å bedrive ensidige bindende disposisjoner med tilfeldig og urettferdig prising. En i gaten betaler 499,- for 150/150 Mbit/s, jeg betaler 749. Elendig kundeservice som har stelt i stand dårlig situasjon helt selv med å operere med ulike tilbud til kunder innenfor samme område, i.e. melket trofaste kunder.
Ved nylevert fiber-bredbånd leverte de ett produkt som var veldig ustabilt. Ved henvendelse til kundeservice etter ett par måneder fikk jeg beskjed om at vi hadde en gammel router og anbefalte at vi kjøpte ny gjennom de.
Prisen er uforholdsmessig høy, særlig tatt i betraktning elendig utstyr og dårlig/ustabilt bredbånd. Vi kan knapt streame på to enheter samtidig.
Godt produkt, men trenger du hjelp med noe er de totalt hjelpeløse og helt uten evnen til å ta tak i problemene. Patetisk
De har vært i "sluttfasen" på utbygging her siden juni 21. Informasjon må man stort sett etterspørre selv, den lille informasjonen de kommer med er naiv og unøyaktig. Vært i kontakt med "kundeservice" flere ganger for å få svar på når det er håp om oppkobling. De kan aldri gi et svar, sluttfase gjennom hele 21, skulle starte oppkobling innen uke 10 i år, så nå beskjed om at alt skulle være ferdig mai-juni. Siste beskjeden var at de jobber så fort de kan. Det er isåfall trist. Ikke selg inn nye områder når dere ikke har ansatte eller underleverandører nok til å takle det