Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De øker kostnadene hele tiden i skjul og uten grunnlag og uten å kommunisere det, mens vi avtalte en annen pris. Bare etter klage på kundeservice korrigerer de det, men neste måned gjentas den samme lurerien på nytt.
Hei, Jeroen. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen hos oss. Vi skal selvsagt ikke øke prisene uten at du som kunde er informert i god tid i forveien. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 slik at vi får rettet opp i dette. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Har aldri fått det produktet vi var lovet. Dyrt og dårlig! Ustabilt og manglende signal, luringer på kundeservice som tilsynelatende slår av prisen , men så viser det seg at etter 12 mnd stiger den med 2000 pr år. Virker useriøst.
Hei, Odd. Det er beklagelig å høre at du har denne opplevelsen hos oss, det er selvsagt ikke slik vi ønsker å fremstå. 12 måneder er standard varighet på rabatten vi tilbyr, noe som også skal opplyses om i samtale og på ordrebekreftelse. Beklager så mye om dette ikke har vært tilfellet. Om du opplever problemer med tjenestene ønsker vi at du kontakter vårt kundesenter på telefon 55127200. Vi vil da kunne utføre et feilsøk for å lokalisere og rette feilen du opplever. Vi ser frem til å høre fra deg. Hilsen oss i Bergen Fiber
Lav hastighet. Høy pris. Liten vilje til å finne årsak til den lave hastigheten. Ustabilt nett som ofte faller ut.
Hei Ykru! Det er beklagelig å lese at du ikke føler problemet blir løst, vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på saken din! Ta kontakt med vårt kundesenter på 55 12 72 00 eller e-post [email protected] slik at vi får sett litt nærmere på saken din. Hilsen oss i Bergen Fiber!
Har slitt med at dekoderen gir grønn TV-skjerm omtrent hver eneste dag siden februar ( 8 måneder) har hatt mange samtaler med de uten at de har kommet fram til en løsning. Jeg ga flere ganger tydelig uttrykk for min misnøye å mener de ikke har levert produktet jeg har bestilt. Noen kompensasjon eller godtgjørelse kunne de ikke hjelpe meg med.
Hei, Pål. Det er beklagelig å lese at du har denne opplevelsen hos oss, og vi ønsker selvsagt å finne en god løsning. Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 55127200 eller e-post [email protected] slik at vi får sett nærmere på saken din. Hilsen oss i Bergen Fiber
Jeg var i kontakt med Bergen Fiber for ett år siden. Jeg fikk bekreftet at jeg kunne få levert Fiber til min adresse, og bestilte. Til tross for uendelig mange purringer så har det fortsatt ikke skjedd noe. Jeg hadde et sterkt ønske om fiber, men det går tydeligvis ikke - siden Bergen Fiber er eneste som kan levere hos meg.
Hei, Mariann! Vi ønsker å få sett nærmere på saken din. Dersom du kan sende oss en e-post til [email protected] eller på 55 12 72 00. Hilsen oss i Bergen Fiber
Det er gått ca 14 dager etter at bil rev ned fiberkabel. Skade meldt 4 ganger til kundeservice. Ingen respons. Det er trafikk som ikke kan utføres, da kabel er for lav. Det er utført midlertidig oppstøtting av kabel, dette er gjort av beboere, bergen fiber er totalt uten interresse for å ordne opp!
Hei, Yngve. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Om du har mulighet til å ringe oss på 55 12 72 00 slik at vi kan se på saken så hadde det vært supert. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Bergen Fiber.
Har hatt de i 2 år etter første året ble de plutselig 60% dyrere. Det er skjulte gebyrer så fant ut at jeg har betalt 1600kr måneden for abenomentet. De opprettet aldri ehf som de sa de skulle gjøre for da øker sjansen for å hive på mer gebyrer!
Hei, Glenn. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Om du har mulighet til å ringe oss på 55 12 72 00 slik at vi kan se på saken så hadde det vært supert. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Bergen Fiber.