Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er virkelig en bedrift som du burde styre unna! De lurer deg trill rundt og stjeler bokstavelig talt pengene dine. Du får ikke kreditert feil, når nettet er nede. De sender ikke ut fakturaene, og du får et stenge gebyr på 1000,-. Dette nekter de å kreditere, siden du da har fått en "purre" sms. Og dette er ikke det eneste som er problemet her, dette er bare noe av det. Kan du velge noe annet så gjør det. Synes synd på menneskene som sitter på kundeservice og tar i mot all den dritten de får av kunde, da det ikke er de som er problemet, men bedriften i seg selv. STYR UNNA
Hei, Vi krediterer for nede tid på nett. Vi sender ut faktura hver måned rundt den 10, i tillegg får man en sms med påminnelse om betaling ca 10 dager etter forfallsdato. Mvh Trude i bigblu.
Har nå hatt denne løsningen i et halvt år, og har kun hatt trøbbel hele veien, med løsning, og med kundeservice, så hadde jeg kunne gitt minus-karakter, så hadde de fått minus 5, for makan til søppel skal man virkelig lete lenge etter! Modem sier det har internett, men jeg får beskjed fra mobil/smart-boks at de har tilgang til modem, men ikke internett. Eller når de har nett, så er hastigheten så lav/ustabil at ingenting fungerer likvel. Jeg har vært nede i hastigheter på under 200kbps, så det sier litt. Dessverre så jeg ikke før nå, på en artikkel hos Tek.no, at "I de mest trafikkerte periodene vil «opplevd hastighet kunne falle ned mot 1-5 Mbps», ifølge Bigblu." - og det kan jeg virkelig skrive under på, at her er det trafikk absolutt hele tida, så da er det liten vits i å kjøpe Gull-abonnement, slik jeg gjorde, for 50Mbps kan man skyte en hvit pil etter! Jeg har skrevet litt om mine opplevelser på Bigblu's facebooksider, og de lovet å ta kontakt for å rydde opp en gang for alle - men neida... De brukte i stedet tiden på å fjerne kommentar/ratingen på facebook - det var vel mye enklere! Vel, de får ikke fjernet herfra, så jeg ser det er veldig mange andre som er like frustrerte som meg - så håper nestemann slipper å gå i Bigblu-fella! Jeg prøver nå å få tilgang til "Mine sider" for å se hva som står med liten skrift om oppsigelse, for jeg skjønner nå at hos Bigblu er det ingen hos ledelsen som føler de har noe ansvar for det de selger!
Er i mars nå. Har ikke hatt brukbart nett siden november i fjor -do the math. Null oppdatering fra leverandør, null oppfølging generelt. Anbefales ikke -selv ikke til de som bor avsides. Kjøp heller mobilt bredbånd og lev med datatak så lenge det varer. Søppel.
Hei, Dette må vi finne en løsning på. Har du mulighet til å sende meg kundenummeret ditt på mail: [email protected] Mvh Trude i breiband.no
J#%la drittnett gjennom mer enn 10 år. Har vært et he#%ete å leve med i mange år.
Hei Frode, Dette hørtes jo ikke bra ut i det hele tatt. Kan du være snill å ringe oss på 21554000 eller sende en mail på [email protected]? Mvh Trude
Fungerer ikke, bare lureri. Gir deg "gratis montering" og maks fart i prøveperioden, deretter fungerer det ikke. Hjemmesiden og login/min side fungerer ikke, får ikke fulgt med på forbruk. Får ikke sett film på lørdager (eller noen som helst dag på kvelden)... Skyhøyt gebyr for å si opp + at du må montere ned parabol og sende tilbake selv hvis ikke må du betale for det som var "gratis".
Hei, Takk for din henvendelse. Send oss gjerne en tilbakemelding på [email protected], slik at vi kan undersøke hva som har hendt. Mvh Trude
Internett fungerte noenlunde frem til angreretten gikk ut. Til tross for at jeg økte til høyeste hastighet og kundeservice sa at alt var i orden så var internettet ubrukelig. Det er så og si umulig å komme gjennom på kundeservice. Jeg var så heldig å kunne si opp kostnadsfritt pga. Endringer i vilkår. Jeg har sagt opp, men mottar fortsatt fakturaer. Har ringt og fått beskjed om at jeg ikke skal betale noe og at jeg ikke skal motta faktura, men de kommer likevel på e-post. Har aldri vært mindre fornøyd med et produkt eller kundeservice noensinne. Styr for all del unna.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger. Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Begynte greit. Min erfaring var etablering avgift var for antennen siden denne var dyr. Så greit nok. Under tiden 1år + gjentatte ganger ringt kundeservice som "påstår de tar stresstest av linja og de ser aldri noe galt på en test. Router som man må manuelt slå av og på strømmen for og få nett igjen, nabo har også dette problem. Bruker jeg 1mb på en 10/2 linje så har jeg 1mb igjen til rådighet. De kan ikke svare på noenting. Men betalt skal de jaggu ha! Har nå sagt opp min kundeforhold. Referat på breiband i minne øyne: - Frekke - Dyrt - Du får beskjed hva etablering gebyr er for "når du skal returere utstyr får du ikke noe igjen" ikke at det så viktig men informasjon som gies i først bør kanskje stemme. - Router du må ca gjennomsnitt 1gang i uken + slå av og på. - Du får ikke den hastighet du betaler for. - Ansatte der bruker selv ikke breiband så de har null kunnskap på problematikken og hører ikke på kunder som erfaringene her tilsvarer. - Unntak noen positive på nye kunder som ikke har måtte klage si ifra om feil/mangler Ps: Du må selv dokumentere når nett er nede og bilder eller video blir ikke tatt imot. Så klin umulig noe som helst på dine rettigheter innefor forbrukerkjøpsloven og tro meg sier du imot så kan jeg med sikkerhet si det er 70% de legger bare på for de gir totalt f i deg og dine rettigheter. Har du en partner som elsker drama eller kanskje dere har lite og snakke om. Så er breiband noe jeg anbefaler. ellers for folk som er glad i livet og liker at ting er på stell STYR UNNA.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd med oss, send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se på saken. Mvh Trude i Breiband.no
I motsetning til flertallet her, så er jeg fornøyd med breiband. Har dog bare gått to døgn siden kundeforholdet mitt startet, men allerede har jeg endelig fått nett med bedre ms og stabil tilkobling (tiltross for at tilkoblingen min ikke er aktivert!). Har hatt mobiltbredbånd fra Ice i litt over ett år, så er ikke spesielt kresen lenger for å si det sånn. Er gamer og streaming entusiast, men har bodd slik til at det ikke har vært tilgang på annet enn mobiltbredbånd. Produktet ble sendt samme dag som jeg ble kontaktet av kundeservice, å kom på postkontoret to dager senere. Montering og installasjon gikk greit. Har fri sikt til mast som er 4,2km unna. Kommer til å legge ut en ny omtale når det har gått en stund. Vet at det er mange der ute som er like glad i å ha en tilkobling til nettet som meg.
Hei Alexander, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Hold oss gjerne oppdatert og om det er noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å ringe oss på 21554000. Mvh Trude
Hadde flere hyggelige samtaler med selgere som lovte dekning på min post adresse. Å montere parabol anlegget tar ikke så lang tid, men å få inn signaler når det ikke er dekning er både tidkrevende og irriterende. Fikk god hjelp over telefon, men det hjelper jo ikke på dekningen. Har brukt mange timer på noe som ikke er mulig. Hvordan kan man love dekning der det ikke er dekning??? På toppen av det hele så må jeg betale for returen selv. Ingen katastrofe, men fryktelig irriterende og useriøst. Veldig lett å love når kunden tar kostnaden.
Hei, Det er dessverre ikke så lett for våre selgere å vite om det er helt fri sikt. Vi søker opp i kart men det kan ha dukket opp trær, busker eller lignende siden kartet var oppdatert, det er derfor kunden sitt ansvar og dobbeltsjekke at man har helt fri sikt. Mvh Trude i Breiband.no
Jevnt over veldig dårlig, og i tillegg stadige feil der nettet faller ut, de varsler med sms når de har feil. De er punktlige og gode på å sende regning...
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd med oss, send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi feilsøke nettet ditt. Mvh Trude i Breiband.no
Super service og hjelpsomme ansatte. De satte i gang en full inspeksjon på hvor problemet lå og ble i samtale med meg til problemet var løst.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Gjelder satellit for internet. Teknisk support er forferdelig. Svarer nesten ikke i telefon. Support på engelsk med et menneske som overhode ikke kan "supportspråk" - ikke strukturert, logisk, fokusert, bare tjatter. Fakturaen er blitt dobblet og jeg får ikke kontakt med firmaet. Urdårligt.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger. Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Jeg har valgt å ikke bli kunde pga en uproff webside og dårlig kundeservice. Min omtale gjelder bare disse to. Jeg ser at websiden har fått et løft siden jeg sist sjekken den, men det er bare i glans. Hvorfor kan ikke viktig info bli tidlig på nett, f.eks. pris for abonnement, etableringsgebyr, hvilket utstyr blir levert, hvilket type kabel brukes, ekte hastighetsprøver (det bare sier mellom 5 og 30 mb på nett--hvis det blir bare 5 er det ikke bruktbart, men hva er forventninger til hastigheten og stabilitet?). Når en webside har ikke viktig info er det et tegn om en useriøs service. Så ringte jeg kundeservice og det var veldig uproff. De måtte sjekke og korrigere seg til å fortelle at abonnement koster 619,- for 10mb og 699,- for 20mb med 1990 i etablering. Først svarte de at etableringen inkludert installasjon, men da at det var ikke. De kunne ikke forteller om utstyret eller et reell bilde om hastighet til min adresse. Og når jeg leser denne tilbakemeldingsside ser jeg den måtte at Breiband.no svarer de som er ikke fornøyd--ingenting er dems feil... det var problemer med et eller annet. Eller de skriver at de finner ikke personen og med dette prøver å undergrave omtalen med at personen var ikke en ekte kunde. Dette er bare spinn og et godt tegn om useriøshet. Før jeg kommer så langt til å prøve internett gjennom Breiband.no så må de blir mer proff med servicen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du har dette inntrykket. Vi beklager situasjonen du har opplevd med unøyaktig informasjon. Når det gjelder våre websider så finnes veldig mye av den informasjonen du etterspør på websiden under ofte stilte spørsmål, men ettersom du ikke fant det er det kanskje ikke lett nok å finne. Vi kommer til å lansere helt nye websider i løpet av nokså kort tid. Når det gjelder hva vi kan levere, så er det avhengig av geografi og hvilken sender man ser. Derfor har vi ikke detaljert informasjon om dette på websiden vår. Enkelte steder drifter vi et eldre nettverk der vi kan levere maksimalt 10 Mbps hastighet, mens andre steder kan vi levere 100 Mbps hastighet. Dette avhenger av hvor man bor hen, siktforhold til sender m.m. For å gi best mulig informasjon til kunder som er interessert i bredbånd tar vi derfor direkte kontakt med alle som er interessert for å avklare dekning og siktforhold før vi kan gi et konkret tilbud. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Veldig hyggelig samtale og seriøs. Ble tatt på alvor, da jeg ringte, pga useriøs internett-leverandør tidligere. Fornuftige priser og service! 👍
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en god helg. Mvh Trude i Breiband.no
Ekstrem dårlig kundeservice. Produkter fungerte kun i perioder. Anbefales ikke
Bor i et område hvor ingen andre enn breiband.no kan levere, men det gjør ingenting, for med breiband har jeg alltid nett, og om jeg har problemer får jeg kjempe god hjelp av kundeservice.
Hei Bjørg, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude