Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt det i snart 6 mndr, vært ustabilt og langt fra det jeg har måttet betale. Fikk bindingstid på 1år men i og med endring i avtalevilkår har jeg nå mulighet til å si opp mitt abonnement... Men det skal ikke være lett! Telefonsamtaler med en eller annen engelsktalende blir brutt, veldig tilfeldig, når jeg ber om en email adresse som fungere eller når jeg skulle lese opp Mac koden på ruteren. Jeg har sendt skriftlig avslutning til alle mailer som jeg har kunnet funnet (står ikke opplyst om hvor man skal sende mail og man får ikke svart til avsender) så i og med jeg har sendt skriftlig at jeg ikke ønsker abonnement mer, så velger jeg også å stoppe å betale. Skriver dette på mobilen med 4g fra Ice (som er mye rimeligere og bedre på alle måter) siden verken pc, xbox eller mobilen får kommet seg på nett. Så kort fortalt: om du filr neglene med vinkelsliper og bruk sandpapir som håndkle; kjøp breiband. Og gjerne kontakt meg per mail.
Hei Fredrik, Takk for din tilbakemelding. Vi hadde kundeservicen for Viasat Internett i en periode, det har vi ikke lenger. Jeg anbefaler at du tar kontakt med Viasat Internett direkte. Mvh Trude
Hatt breiband i snart i 3 år. Har aldri vært bortig nåkka så ustabilt å dårlig nett før. Røyksignal e jo faktisk mer stabilt å solid. Breiband.no e unødvendig åverprisa å ustabilt.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg finner deg ikke i vårt system, vil du være snill å sende meg en mail på [email protected] med kundenummer, så skal jeg jeg hjelpe deg. Mvh Trude
Stabilt og raskt nett, vi får den hastigheten vi betaler for. Fungerer til alt vi bruker det til også når jeg jobber hjemmefra, god dekning overalt i huset.
Hei Kristin, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Hei, dette er et supert bredbånd. Det er nesten aldri nede. Vi har en sønn som spiller masse og det funker som bare det. Vi er veldig fornøyd. - Marianne
Hei Marianne, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Har hatt breiband i 3 år nå. Har ikke noe negativt å si. Funker å se film/serier på Netflix og Viaplay, spille online er heller ikke noe problem. 5 stjerner fra meg!
Hei Stig, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Styr unna. Ett år Internett med 2 mb i sekundet, bare man flytter på ruteren så går det blå ringen over til hvit ring og man mister tilkobling til Internett. Det går generelt latterlig sakte utover kvelden når kapasiteten blir spist opp av naboer med samme ønske om å komme seg på nett. Det er faktisk langt bedre å ikke ha noe nett enn å ha ett nett så tregt som dette. Om de tvinger meg til å skru ned den parabolen sjøl så skal jeg smøre den inn med møkk før jeg sender den tilbake.
Hei Glenn, Takk for din tilbakemelding. Jeg finner deg ikke i vårt system, vil du være snill å sende meg en mail på [email protected] med kundenummer, så skal jeg jeg hjelpe deg. Mvh Trude
Det er det mest ræva internettet jeg har vært borti! MÅ binde deg 1 år, super tregt, stopper hele tia, får ikke lasta ned noenting, og når jeg endelig får sagt opp må jeg jaggu betale en ekstra måned! Og får beskjed om og plukke ned parabolen selv, og sende noen deler jeg ikke aner hva er også må jeg da betale det i tillegg!? Ting som blir lovet av dere holdes ikke og kundeservice finnes ikke.
Hei Line, Takk for din tilbakemelding. Er du Breiband.no kunde så send meg gjerne en mail på [email protected], så skal jeg se om det er noe jeg kan gjøre for deg. Mvh Trude i Breiband.no
Har bare positive opplevelser med Breiband.no, både med kundebehandling og bredbåndet utstyret. Har prøvd flere leverandører de siste årene som ikke har klart å levere stabilt bredbånd til oss. Etter vi byttet til breiband.no har vi ikke hatt problemer og de er konkurransedyktige på pris. Jeg kan anbefale Breiband.no etter egne opplevelser.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Detter ut hele tiden, Elendig kundeservice, Ping på over 200. Unngå Breiband til en hver pris. Jeg kommer til å bytte til mobilt bredbånd. Etter å ha vært Breiband-kunde i flere år, så har jeg ingenting bra å si. Jeg har så vidt det er nettverk hjemme, de har oftere problemer enn du kan tenke deg, og kundeservice finnes det ikke noenting av. Siden jeg ikke bor sentralt så har jeg ingen mulighet til å få annet nettverk enn breiband eller mobilt bredbånd. Men siden nettverksforbruket er ganske høyt med tanke på spilling og slikt, så blir det alt for dyrt å ha mobilt bredbånd. Ikke engang tenk tanken på å bli kunde hos breiband, det er faktisk mye bedre uten nett enn å være kunde hos dem.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg finner deg ikke i vårt system, vil du være snill å sende meg en mail på [email protected] med kundenummer, så skal jeg jeg hjelpe deg. Mvh Trude
Har hatt via satelitt några uker nu. Er helt nøgd med produkten. Har hørt mye omtalande om att de ikke er nåe og ha. Men vi tykk de er bra nett her nu.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med nettet. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Tok kontakt for å avklare ujevn og for lav hastighet på breibandet, og fikk opplysninger om alternative pakkeløsninger for bedring av både hastighet og månedlig forbruk. Har nå fått hjelp til å endre abonnementet til bedre hastighet og et høyere forbruk pr. mnd. Tusen takk for god hjelp..:-)
Hei Atle, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våre. Så din tilbakemelding settes stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no
Jeg har hatt nettet i mange år, det er utmerket kundeservice og behandling, når jeg har hatt behov for det. Har super dekning og raskt nett, til tross for en grissgrend boplass.
Hei Kjersti, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våre. Så din tilbakemelding settes stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no
Forferdelig!!! Under 1mbps hele tiden og vi skal ha 15mbps! kjøper du dette er du dum!
Hei, Det var trist å lese. Jeg finner dessverre ikke kundenummeret ditt. Vil du være snill å sende oss en mail på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Trude i Breiband.no
Var uheldig og fikk dratt ut kontakt og antenne på routeren litt for sent da det begynte å tordne. Ringte kundeservice og fikk ny router i posten noen dager senere. Ikke noe problem. Har også ringt kundeservice for hjelp når nettet har vært nede (skjer SVÆRT sjelden nå, var et problem for to-tre år siden) og har fått veldig god informasjon og feilen er som regel rettet veldig fort. Var misfornøyd med Breiband før (2-3 år siden), da var det mye rot. Virker som det er andre som har overtatt firmaet? Ikke sammenlignbart med før ihvertfall. Veldig bra nå, kan anbefales!
Hei Torill, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våres. Så tilbakemeldingen din settes stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no
Nå har jeg endelig fått brukt mitt angrerett ved kjøp av satellittbredbånd fra dem. Det har gått 3 uker fra bestilling, og jeg har ikke fått pakken med satellitt utstyret som var sendt til meg. Det hjalp aldri å be dem om å finne ut hvor pakken er via epost, så jeg måtte bestandig ringe. Å nå dem via telefon var relativt lett, men det hjalp ikke uansett, for ingen kunne fortelle hvor pakken er i løpet av to uker, og jeg fikk heller ikke noe sporingsnummer fra dem, og ingen forklaring på hvorfor finner de det så vanskelig å samarbeide i så standardisert spørsmål som leveranse av ordre forutsettes til å være. Svarene som fulgte var stortsett usikre og ikke resultatorienterte. Til slutt har jeg fått vite at ordren var sittende på en Postnord terminal i ca 100 km fra meg i disse to ukene. Også har jeg blitt lovet at pakken ankommer min post i butikk neste dag. Det har ikke skjedd en, to og tre dager etter denne telefonsamtale. Uten at jeg ville noe videre avklaring, har jeg sagt opp avtalen. Håper at de klarer å få tilbake sitt utstyr uten å blande meg inn videre i dette. For ellers finnes det ikke lavere karakter enn 1 her.. Har aldri før skjønt at det går an å spille bort så enormt med tid med firmaets kundeservice FØR å få teste selve produktet! OBS! USERIØST FIRMA!
Hei Mikael, Takk for din tilbakemelding. Jeg fikk kollegaen min i Via Bredbånd til å søkte deg opp,men vi fant ingen Mikael i dems system. Det er derfor dessverre vanskelig å vite hvorfor du ikke fikk hjelp ved første henvendelse. Dersom en kunde ikke mottar pakken fordi den er sendt til feil postkontor er rutinen våres at vi skal sende ut nytt utstyr til kunden med en gang, jeg beklager at det ikke har blitt gjort i ditt tilfelle. Kan du være så snill å sende meg kundenummeret ditt i en mail på [email protected], slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden. Mvh Trude i Breiband.no
Ustabilt og tregt. Må utbedres meg tanke på hastighet.
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Send meg gjerne en mail på [email protected], så kan jeg undersøke om vi har mulighet til å levere høyere hastighet til deg. Mvh Trude i Breiband.no