Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvis det ikke finnes andre alternativer så er dette en grei nok løsning men du sliter med streaming og hvis du skal gjør noe jobbrelatert. Har vært en del i kontakt med kundeservice og den har stort sett vært ok, har fått den hjelpen jeg trengte. Hadde tidligere mulighet for å se hvor mye forbruk det har vært men det viser ikke noe lenger. Så i løpet av ferien så brukte vi opp alt før månedsskiftet og da går det uuuutrooolig treigt. Har heldigvis fått tilbud om fiber innlagt i nærmeste fremtid så da kaster jeg parabolen på dynga og ser meg ikke tilbake.
Hei, takk for din tilbakemelding. Det jobbes på spreng med å finne en løsning, slik at kundene våre kan se hvor mye data de har brukt på "min side". Har du vært i kontakt med oss for å se om vi kan tilby deg noe annet en satellitt? Vi har ingen bindingstid nå, så selv om du får fiber i nærmeste fremtid, kan det være vi kan tilby deg en bedre løsning for ditt bruk i mellomtiden. Mvh Trude
Håpløst internett! I nok til å se på tv engang! De redusere hastigheten så kundene ikke får det de betaler for!
Hei Anders, takk for din tilbakemelding. Kan forsikre deg om at vi ikke reduserer hastigheten uten grunn. Send oss gjerne en mail på [email protected], slik at vi kan se hva som kan være årsaken. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Kundeservicen er det værste jeg har opplevd, ingen hjelp å få. Retur må du stå for selv og betale for selv. Telefonselgere presser på deg pakke uten samtykke og du blir nødt til å sende pakken du aldri ba om på egen regning. Kundeservice bryr seg ikke. Styr unna!
Hei Kari, takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi hjelpe deg. Mvh Trude
eneste som har vært bra er at de har levert internett de årene jeg har bodd der jeg bor, alt utenom det er tragisk. Dyrt, ustabilt og lite vilje til å oppgradere for oss som ikke har alternativer. reklamerer med at de gjerne bygger ut "skikkelig" internett der andre ikke tilbyr, men per idag er ikke 10mbit ustabilt nett skikkelig internett. nå plukkes også utstyret her ute ned, og enn så lenge er det ikke vært bra nok dekning til å kunne ha trådløst nett. støtt og stadig må antenna startes på nytt, og over 500 kr mnd for 10 mbit er dyrt nå om dagen. Spar deg selv for tull og dyr dårlig internett om du har et alternativ...
Hei Anders, takk for din tilbakemelding. Så leit at du ikke er fornøyd med oss. Vi gjør alt vi kan for å gjøre kundene våre fornøyde. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre for å gjøre deg fornøyd. Mvh Trude
Greit nok at dei har bra priser men hjelper lite når nettet ikke fungerer og detter ut i flere timer hver dag! Restart av router funker i 3/10 tilfeller. Routeren dem solgte klarer tydligvis ikkje å sende signal gjennom gipsvegger, einaste løsningen dem har er å kjøpe en ny fra dem. Kundeservice er svært lite hjelpelige. Om dere velger å bruke Brdy unngå å kjøpe produkter som router og antenne, får mye bedre og billigere på Elkjøp eller Komplett!
Hei Tony. Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd, ta gjerne kontakt med oss på 21554000, så vi kan feil søke på nettet ditt. Mvh Trude
Vi har vært uten nett i mer en 5 uker. Jeg har hevet kontrakten i henhold til avtalevilkår. Men bigblu nekter a betale pengene tilbake.
Hei Celina. Er du en av kundene som ble berørt av cyberangrepet på Satelittnettet? Det er veldig beklagelig at du har vært uten nett i 5 uker. Send oss en e-post på [email protected], så skal jeg hjelpe deg. Mvh Trude
Kundeservicen er like ræva som nettet... anbefales ikke !!! Får desverre ikke bytta til annet nett enda pga bindingstid 😡
Hei Janne. Send oss gjerne en e-post på [email protected], så vi kan se på saken din. Mvh Trudr