Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettverkshastigheten er ekstremt varierende, men stort sett elendig pga et nett som skal betjene et meget stort antall hytter. På ettermiddag og kveld i helgene er det ekstremt tregt og man er stort sett mellom 2-10% av det de sier de skal levere. Breiband er kjent med problemstillingen og har fått dokumentasjon over flere år uten at det bedrer seg. Når de i tillegg priser dette produktet meget høyt føler man seg som en skikkelig idiot som beholder abonnementet.
Hei Jensen, Dette høres ikke bra ut. Jeg vet ikke hvilket område det gjelder da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene -svaret må derfor bli nokså «generelt». Radiobredbånd er en delt ressurs slik at hastigheten kan variere noe i trafikktunge perioder, et eksempel kan være et større hyttefelt i påsken. Når det er sagt skal vi alltid ta høyde for dette ved både prising av abonnement og når vi ser på hvilke produkter som kan tilbys. Det avviket du nevner her høres ekstremt ut, så det er også mulig at noe annet er årsaken til problemet. Jeg hjelper deg gjerne se nærmere på dette, send meg en e-post på [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan med å finne en løsning. Mvh Håkon I Breiband.no
Har våre kunde ca 3 år. På desse tre Åra har prisen stege javnt og trutt. Dei har skrud opp prisen 3 gonger. I tilegg har dei no begynt og ta månadsleige av Utstyre, som sto i kontrakten ved kjøp at du fekk gratis, og som du betalte eingongsavgift for ved oppstart på over 2000 eller ka det no var. Syns ikkje dette er riktig når du i utgangspunkte går inn på ein avtale som var rimeleg og endar opp med ei svært dyr løysning etter nokre år. Som kunde syns eg dette er SVÆRT kjedelig. skulle nesten tru dei sleit litt økonomisk sidan prisen må stige så kraftig.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd som kunde hos oss. Jeg klarer ikke finne abonnementet ditt på navn alene så svaret mitt må bli nokså «generelt». Det hender at vi som alle andre bedrifter har behov for å justere prisene noe, dette følger i stor grad markedet. Vi tilbyr både leieløsninger -og kjøps løsninger av nødvendig utstyr. Hvis du har spørsmål rundt abonnementet ditt spesifikt kan du sende meg en mail på [email protected] så hjelper jeg deg gjerne. Mvh Håkon i Breiband.no
Var i utgangspunktet en grei leverandør av internett for oss som bor i mindre sentrale strøk, men har blitt useriøse siste 1-2 år. Ut av det blå startet de å ta leie for utstyr som vi har hatt i flere år. Og som vi allerede hadde fått beskjed på at de ikke skulle ha tilbake ved oppsigelse. Økte i tillegg prisen 3 ganger på ett år. Når vi til slutt fikk nok og sa opp abonnementet skal de likevel ha tilsendt utstyr med kort varsel, når det ikke ble gjort innen fristen fakturerer de utstyret. Elendig kundebehandling når en ringer eller sender epost og klager på disse tingene.
Hei! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss den siste tiden av ditt kundeforhold, det er absolutt ikke noe vi ønsker. Send meg gjerne en e-post på [email protected] så skal jeg se på saken din. Mvh Håkon i Breiband.no
Ekstremt mange utkoblinger, svarer ikke på gjentatte henvendelser per epost.
Satelittbredbånd fra Viasat Internett som Breiband er leverandør av fungerer så dårlig at man ikke engang kan lese nettavis. Netflix, Youtube og NRK kan du bare glemme å strømme. Jeg har prøvd alle hastighetene de tilbyr. Kundeservicen er også veldig dårlig. Når man skal si opp og begynner å lese kontrakten er den full av fallgruver for deg som forbruker samt en hel del gebyrer hvis man ikke passer opp. STYR UNNA!
Hei Erik, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt problemer med tjenesten vi leverer. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene men dersom du fortsatt opplever feil med enten tjenesten eller annet er du mer enn velkommen til å sende meg en mail på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg. Mvh Håkon i Breiband.no
Elendig, ikke som lovt og forespeilet. Det oppstod en nettverkene ring, - søk på nytt -søk på nytt -søk på nytt -søk på ...
Hei Bjørn, Dette høres ikke bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg dersom du fortsatt opplever feil med tjenesten. Jeg klarer ikke fine kundeforholdet ditt på navn alene, så send meg gjerne en e-post på [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg med dette. Mvh Håkon i Breiband.no
Dessverre har jeg pr. i dag ingen annen mulighet. Har bedt om bedre kapasitet og dekning i flere år, men ingen ting blir gjort. Hos meg er det bare mulig å bruke nettet med radiolinje. Finnes andre muligheter bør Breiband unngåes.
Hei Øystein, Vi jobber stadig med å forsterke infrastrukturen vår slik at den rustet til å levere stabilt bredbånd til kundene våre. Jeg finner deg ikke på navn alene så jeg får ikke undersøkt ditt området spesifikt, men ved spørsmål kan du ta kontakt med meg på e-postadresse [email protected] så skal jeg undersøke nærmere. Mvh Håkon i Breiband.no