Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er greit nok med forsinkelsesgebyr, men når gebyret er på 2049 kr for å levere inn antennen 10 dager for sent minner det mer om svindel enn et seriøst firma. Styr unna!
544,- pr mnd vil dem ha, men Snertingdal sliter virkelig med stabilt internet! Først Nextnet.no og nå Breiband.no som har tatt over nextnet sine kunder. Klager du på nettet om ustabilt nett og nedetid... Ingen kompensasjon, og skulle en betale faktura i tide er dem raske med å stenge av for da tjener dem 1000 kr på gjenåpne nettet som tar dem 1 minutt å gjøre! Tror dem som har Breiband.no har fått føle tregheten her i Snertingdal!
Måtte ha internett i min nye bolig på landet, eneste alternativ var mobilt bredbånd eller satelitt bredbånd. Tidligere eier hadde satelittbredbånd så da valgte jeg å fortsette den avtalen. Tidligere eier la igjen utstyret, så alt jeg trengte var et abonnement, så da ble jeg nødt å binde meg for et år (merk deg at jeg uansett må binde meg for et år). Etter et par uker kommer likevel nytt utstyr i posten, jeg er grei og sender det tilbake (tydelig at de ikke skjønner at jeg da har i realiteten 2 paraboler og modemer). Etter et halvt år vil jeg si at jeg hadde kanskje internett 1 av 3 dager, de dagene jeg hadde nett var det av lav kvalitet og lav hastighet. Modem og parabol streiket flere ganger og derfor ba jeg i en mail om å få avslutte avtalen 6 måneder før bindingstiden var over. Dette måtte være bedre for begge parter i stedet for å fortsette å sende meg utstyr som går i stykker. Uten å spørre så avsluttet de da abonnementet og ga meg bruddgebyr i tillegg til at jeg måtte betale for 3 måneder til, men parabol og modem blir krevd inn i løpet av få dager. Altså da måtte jeg betale for tjenesten i 3 måneder til, men får ikke bruke den! Akkurat nå krangler jeg fortsatt med de om betalingen for de 3 månedene jeg ikke får internett, men likevel må betale for. STYR UNNA!
Dårlig hastighet. For dyrt. Når det snør eller regner så mister jeg signaler.
Kommer til å nedsnakke Breiband 4500 ganger der det går an. Maken til dårlig service har jeg aldri vært borti. Breiband sørger for at du er lurt som kunde iløpet av abonnements tiden ved å endre vilkårene stadig slik at både abonnement. Har hatt dette abonnementet i 3 år og føler meg straffet og bøtelagt etter oppsigelsetiden.
Vi skaffet oss abonnement hos bredband.no, men det har vært tull helt fra starten, de sender ut faktura bare annenhver mnd, jeg tror de gjør dette med vilje, vi følger ikke med, vi betaler bare de regningene vi får i posten som vi vet vi skal betale, dette resulterer i at nettet blir stengt annenhver mnd uten purring eller stengevarsel, da presterer de å sende åpningsgebyr på 1000 kr i tillegg. Jeg tror de gjør dette med vilje for å svindle oss for penger. Vi ber om å få kopi av orginal faktura og purringen, da dette er noe jeg tror de er pliktig til å sende før stenging, men det gjør de aldri, bare nekter for at det kan være feil i systemet og legger all skyld på oss, men uansett hvor mye vi snur og vender på innboksen vår, finner vi bare faktura for annenhver mnd... Vi skal jo ha hver mnd... SVINDEL... Vi kommer til å dra det til forliksrådet om nødvendig.
Maka til usel og frekk kundeservice tror jag ikke det er mulig finne. Her må de fått fatt på som blitt sparket på alle andre jobber for frekk og uerhørt utriveligt oppførende. Tjafset med dem i ett halvt år. Der har du ikke noe å hente som kunde, de ser deg ikke som kunde heller, kun noen de vil bli kvitt fortest mulig. Så er de og noen riktige hønshjerner, trur vi er idioter som går på alt tull. De mener de sender full fart og stabil signal, for det måler dem. Men da jag måler rett i mottakeren får jag under helften av fart, og svarstiden er som til månen og tilbake. De nekter tru på meg og ment alt fra mitt utstyr, eplen i epletreet og tåke er skylle. Inklusive dems egen kabel. Bedt dem vise sine måleresultat, bedt dem komme og vise hvor feilen hos meg er. Men nejda..... Skal bare betale. Styr unna... Langt unna dette.. Og hvor er forbrukerrådet?