GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
GlobalConnect har den dårligste kundeservicen iallefall jeg har vært borti. Det har lett for å ta vinter og vår før en får kontakt og min foreløpige erfaring er at de er 0 % innstilt på å hjelpe. Dette gjelder først og fremst abonnementsavdelingen, teknisk avdeling virker å være oppegående -når- en etter langt om lenge er så heldig å få kontakt med de.
Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du har hatt. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat
Leverer mye tregere nett enn hva jeg har bestilt skal ha 100/100 Mbit men bare 40Mbit på mine målinger
Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat
GlobalConnect driver på en måte som minner om cowboyvirksomhet...
Hei Leif Har dessverre ikke innsikti saken din dirkete, men gjerne kontkat oss direkte på chat eller 38 9901 00 slk at vi kan få sett på dette sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Tar lang tid før de kommer også fungerer det ikke når de kommer, bruker nesten 1 helt år for at de kommer når de setter opp så fungerer det ikke dårlig sørvis å
Hei Åsmund Beklager ventetiden som du har hatt til oss, slik skal det ikke være. Har ikke innsikt i saken din direkte her, så gjerne kontakt oss dirkete på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Så lenge det virker er det billig og bra. Får du problemer og må få kontakt med kundeservice har du ett problem. 2t med en døv person på fløyte, er jo tortur nok i seg selv. Var 23 personer i kø og etter 2t var det min tur. Han som jobber der må jo hatt flere pauser for at det skal kunne gå så tregt. Det som er mest irriterende var at samtalen tok 30 sekunder, da dette var en kjent feil i området. Sto ingenting på driftsmeldinger. Nå har det gått 12 timer uten nett, så må vel ringe på nytt igjen...
Hei Dan Beklager ventetiden som du har hatt her når du tar kontakt med oss, dessverre er det vært stor pågang den siste tiden som har ført til dette Saken du henviser til jobbes med, og burde komme i orden i løpet av kort tid Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ufattelig mye rot med fakturering. Kundebehandlere klarer ikke å rette opp i feil de har gjort.
Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat
Har ventet i 2år på installasjon. De ga først beskjed om at de skulle grave til tomtegrensen. Endet opp med et spleiselag fra beoberene i gata, kun for å få det til tomtegrensene. Har bedt om en befaring 3ganger for å gjøre ting klart til installasjon, men fortsatt ikke hørt noe. Fikk til slutt en melding fra Bracom om at det nå skal installeres. Men har forstatt ikke fått et rør som kan graves ned til huset og nå er det desember å frost i bakken. Om det kommer en annen leverandør som alternativ, blir det med 100% sikkerhet, de jeg skal gå for.
Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat