GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den verste kundeservicen vi har vært gjennom! Udugelige folk som har ingen respekt og folkeskikk ... Vi har nå stått 48 timer uten internett i borettslaget og ingenting er blitt gjort for bedre situasjonen! Hold dere unna dette selskapet, glad at vi skal bytte leverandør nå ...
Hei Pål. Først må jeg beklage for opplevelsen dere har hatt hos oss. Vi ønsker å fikse problemet kunder opplever så fort som mulig. Dersom det er opprettet saker til våre teknikere er det en behandlingstid opptil 3 virkedager. Dersom du ikke har hørt noe fra oss etter dette ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat
STYR UNNA Klarer ikke å levere produkt til avtalt tid. Kontrakt tegnet i desember, firmaet klarer likevel ikke å levere utstyr tidsnok til oppkobling 01.02.24. Kundeservice er vanskelig å få tak i, og ikke til hjelp. STYR UNNA
Hei Heidi. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dessverre er det slik at forsinkelser kan oppstå men vi gjør det vi kan for at det ikke skjer. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette slik at vi kan finne en løsning på dette. Det er derfor fint om du kan ta kontakt med oss direkte på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Utrulig dårlig nett og kundebehandling. Hatt 1 kontakt med de som har vært veldig bra, med en som bekreftet at vi har altfor dårlig nett og skulle sjekke videre, var veldig hjelpsom og hyggelig. Neste jeg snakket med sier at nettet er dårlig hos meg, ikke fra de, og det er pga PS5 og andre forstyrrelser... spurte om vi virkelig ikke kunne spille med nett fra de, og da syntes han jeg var ufin. Han var tydelig irritert og ville helst ikke snakke med meg. Måtte spørre flere ganger om hvor mye han ser at de leverer til oss, fikk til slutt svar og det var 1000, selv om vi fremdeles ikke har bra nett. For få dager siden sa en annen hos de at vi fikk bare 2-300 inn til oss, så det stemmer ikke. De leverer også 2,4ghz og 5 ghz på samme linje og 2,4ghz skaper forstyrrelser. De vil bi skal bruke 5ghz men det er umulig for vi kan ikke velge. Ikke greit! Slitsomt å må forholde seg til. Blir faktisk lurt!
Hei, Først og fremst vil jeg beklage opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke innsyn i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med problemene du har opplevd. Gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen. Vennlig Hilsen Sebastian | GlobalConnect
Vanskelig å nå kundeservice. Lover en ting, så følger ikke opp.
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for den dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Nå har ikke jeg innsyn i denne saken spesifikkt men ønsker sefølgelig at vi skal følge opp og gjøre det vi lover. Når det gjelder ventetid så har det vært mye kø i dag grunnet større feil i flere områder som har generert en del trafikk. Ønsker du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg med det du skulle trenge. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Useriøst selskap. Foretar lovstridige endringer på løpende avtale med binding, svarer ikke når jeg klager på dette selv om jeg viser til lovhjemmel, og slutter å svare. Arrogante og kunnskapsløse medarbeidere krever du skal bekrefte tjenester som ikke inneholder noen link til/eller abonnementsvilkår, men sier at du må bare "stole på dem" for det er "sånn det er". Har ikke fått varsel om de siste faktura, noe de ikke svarer på hvorfor ved henvendelse. Har hatt en chat gående i 1 time nå, uten at noen kan/vil svare.
Hei, Nå har jeg ikke direkte innsyn i hva dette gjelder og kan heller ikke undersøke saken din da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon. Jeg anbefaler at du enten sender mail eller kontakter oss på telefon slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Opplevd dårlig kundeservice hver gang vi har vært i kontakt med de, de har høye priser og har tidligere satt opp prisen uten å varsle.
Hei Ingrid Beklager å høre din opplevelse her med vår kundeservice slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg fikk et kanontilbud på 1000/1000-linje. Stilte krav om nytt utstyr som skulle være godt nok til å levere det som en del av avtalen, "alt OK" sa de! Jeg måtte bruke 15-20 timer av livet mitt i telefonkø, for å selv sørge for at utstyret skulle bli levert tidsnok. Når avtalen startet opp, 10 uker etter at jeg inngikk den, hadde jeg enda ikke fått utstyret. Ingen internett, nada niks. Alle løfter de kom med om at ting "selvfølgelig var på plass" innen fristen var tomme ord. Når internettet omsider kom på plass, er det et ufattelig dårlig produkt. Ustabilt som faen, og ofte nedetid. Ulidelig lange ventetider i telefonkø med verdens jævligste musikk for å få feilsøket noe som helst. Etter 5 uker drift døde hjemmesentralen helt, og de bestemte seg da for å bruke 5 dager på å rette opp i feilen - selv om jeg ble LOVET på det aller helligste samme dag som jeg meldte inn problemet at det skulle gjøres senest innen 1-2 dager. Fikk også bekreftet av lokale montører at de har tid, men at Global Connect valgte å ikke legge det inn som en hastesak, slik de hadde lovet meg. Når jeg brukte halve dagen derpå til å forklare Global Connect at, jo, montørene har tid, mente de at dette ikke stemte, og at det ikke finnes hastesaker. Det ble dråpen for meg, og jeg har nå gått i dialog med brukerklagenemda for å få avtalen gjort ugyldig. Har du lyst å bruke 10-15 timer i telefonkø for å i det hele tatt få tilgang på produktet du kjøpt, og senere daglig restarte hjemmesentralen 2-3 ganger, og forholde deg til en kundesupport som lyver/gir tomme løfter? Da tror jeg du vil stortrives som Global Connect kunde. Hvis ikke; hold deg langt, langt unna! Hva enn du gjør:
Hei Cato Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen din her hos oss, slik skal det ikek være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat