GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Useriøst selskap. Foretar lovstridige endringer på løpende avtale med binding, svarer ikke når jeg klager på dette selv om jeg viser til lovhjemmel, og slutter å svare. Arrogante og kunnskapsløse medarbeidere krever du skal bekrefte tjenester som ikke inneholder noen link til/eller abonnementsvilkår, men sier at du må bare "stole på dem" for det er "sånn det er". Har ikke fått varsel om de siste faktura, noe de ikke svarer på hvorfor ved henvendelse. Har hatt en chat gående i 1 time nå, uten at noen kan/vil svare.
Hei, Nå har jeg ikke direkte innsyn i hva dette gjelder og kan heller ikke undersøke saken din da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon. Jeg anbefaler at du enten sender mail eller kontakter oss på telefon slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Opplevd dårlig kundeservice hver gang vi har vært i kontakt med de, de har høye priser og har tidligere satt opp prisen uten å varsle.
Hei Ingrid Beklager å høre din opplevelse her med vår kundeservice slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg fikk et kanontilbud på 1000/1000-linje. Stilte krav om nytt utstyr som skulle være godt nok til å levere det som en del av avtalen, "alt OK" sa de! Jeg måtte bruke 15-20 timer av livet mitt i telefonkø, for å selv sørge for at utstyret skulle bli levert tidsnok. Når avtalen startet opp, 10 uker etter at jeg inngikk den, hadde jeg enda ikke fått utstyret. Ingen internett, nada niks. Alle løfter de kom med om at ting "selvfølgelig var på plass" innen fristen var tomme ord. Når internettet omsider kom på plass, er det et ufattelig dårlig produkt. Ustabilt som faen, og ofte nedetid. Ulidelig lange ventetider i telefonkø med verdens jævligste musikk for å få feilsøket noe som helst. Etter 5 uker drift døde hjemmesentralen helt, og de bestemte seg da for å bruke 5 dager på å rette opp i feilen - selv om jeg ble LOVET på det aller helligste samme dag som jeg meldte inn problemet at det skulle gjøres senest innen 1-2 dager. Fikk også bekreftet av lokale montører at de har tid, men at Global Connect valgte å ikke legge det inn som en hastesak, slik de hadde lovet meg. Når jeg brukte halve dagen derpå til å forklare Global Connect at, jo, montørene har tid, mente de at dette ikke stemte, og at det ikke finnes hastesaker. Det ble dråpen for meg, og jeg har nå gått i dialog med brukerklagenemda for å få avtalen gjort ugyldig. Har du lyst å bruke 10-15 timer i telefonkø for å i det hele tatt få tilgang på produktet du kjøpt, og senere daglig restarte hjemmesentralen 2-3 ganger, og forholde deg til en kundesupport som lyver/gir tomme løfter? Da tror jeg du vil stortrives som Global Connect kunde. Hvis ikke; hold deg langt, langt unna! Hva enn du gjør:
Hei Cato Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen din her hos oss, slik skal det ikek være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Har tidligere hatt Lynett internett som jeg var fornøyd med i 3 år og betalt hver faktura. Men etter at det ble automatisk overført til GlobalConnect så har det vært mye tull. De sender informasjon på SMS fra forskjellige telefonnumre hver gang, og ofte fra utenlandske nummer. Vanskelig å vite hva som er "ekte" og hva som ikke er phishing i disse tider. Bruker tydeligvis lite epost. I overføringsperioden fra Lynett så var det noe uklarheter i faktureringene, bla annet fordi noen måneder ble fakturert sammen, men andre ble fakturert som enkelt-måneder. I denne perioden så var det en faktura som ikke ble betalt (min egen feil, men var litt forvirring da ting måtte betales manuelt før efakture var satt opp). Men jeg ble aldri gjort oppmerksom på at denne manglet eller noe purring, men ble heller servert med at de stengte internettet på dagen uten varsel og påla gebryr på 500NOK.
Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din men jeg vet det har vært noen problemer med overførselen til oss i GC. Men dette løser vi alltid sammen med kunden på tråden. Så anbefaler du kontakter oss enten på telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Greit nett men litt for dyrt. Burde vært litt rimeligere.
Hei Paul Godt å høre at tjenesten fungerer fint her til deg. Når det gjelder pris, kan det være at du ikke har noen kampanjeperiode hos oss per dags dato, dette er noe vi kan tilby til alle våre kunder, både nye og eksisterende For å sjekke opp i dette, samt få et tilbud på en slik pris, kontakte oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan sette deg i kontakt med riktig instanse angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
etter at vi byttet til globalconect har hastigheten på internett stupt. nettsider tar lang tid å laste inn videokvaliteten på youtb må skjøres på det laveste for at man skal kunne bruke det og vanlige serier går ikke an å strømme uten at videoen stopper vert 5 sekund for å buffre
Hei Mattis Beklager å høre at tjenesten ikke fungerer som den er forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan se på dette og finne en løsning sammen på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Hvis du kan tegne abonnement hos noen andre, gjør dette. Jeg bytter så snart jeg kan.
Hei Espen Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten vår, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan bistå med dette Chat funksjonen våre ligger inne på våre hjemmesider : https://globalconnect.no/?gclid=CjwKCAiAzJOtBhALEiwAtwj8ts4C6tLWDVIQR2iHebNiEwbWKUQ89YX9CaV0ZJ6BAqs5GYulJuG6LBoCljgQAvD_BwE Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConncet Privat