GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjøpte billigere avtale på telenor fibern via dør selger fra Global connect. Sparte 6000kr i året, var litt skeptisk på starten men viste seg å være sant. Var lett å bytte og aldri hatt nede tid. Håper Telenor forstår at de ikke kan fortsette å ta opp prisene!
nettet faller ut flere ganger i timen og er veldig tregt. homenet var ille men det verre etter at de ble GlobalConnect.
Fikk tilsendt utstyr og koblet opp selv, ruteren jeg fikk hadde ikke wifi og det tok meg litt tid å forstå. Det stod heller ingen forklaring på hvordan alt skulle kobles (mulig jeg manglet en brosjyre?) så måtte ty til google. Du kobler til en ekstern wifi sender til ruteren (fulgte med 2 stk), noe som for meg fungerte langt bedre en den ruteren jeg hadde før med wifi integrert. Etter at alt var koblet opp har det fungert 100% uten noe avbrudd eller nedetid, dekningen i boligen min ble mye bedre og hastigheten er mye bedre en før, selv om jeg betalte for høyere hastighet hos tidligere leverandør. Som noen kritiserer forhåndsfakturerer de for 3 mnd med en gang, personlig ser jeg ikke problemet i dette. Eneste som trekker en stjerne ned er at det er vanskelig å komme gjennom på telefon og kontaktsjema, men alt i alt veldig fornøyd med bytte til globalconnect!
Veldig stabilt nett, aldri noe surr. Montør var flink, utstyret funket bra og service.
Påstår vi må betale for bruddgebyr på bestilling utført av en tilfeldig person. Helt håpløst å komme til enighet og å få svar. Saken har pågått siden 14. februar. Krav oppunder 100 000 kr.
Fekk eit godt tilbud fra globalconnect om levering via telenor fiberen som vi allerede var kunde hos. Utstyret kom i posten noen dager før telenor drog ut pluggen. Og etter eit par timer nede var det bare å plugge i utstyret og vere tilbake på nett. Har no vore dønn stabilt i 2 måneder.
De leverer god hastighet til en billig penge, men klarer ikke å holde det stabilt i mer enn to uker i strekk. Konstant fellesfeil hvor dem sender ut montører og kan derfor ikke estimere nedetid. Fikk beskjed det kunne ta opp til 3 arbeidsdager to ganger på rad. Helt useriøst, og ingen måter å fikse opp i noe selv. Styr unda og betal litt mer for et selskap som klarer bedre oppetid enn disse. Får totalt nextgentel vibes av dette selskapet. Kundeservicen har også ofte 40min ventetid, så det er bare å smøre seg med tolmodighet når nettet først kollapser