GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Røverbrdrift. Signerte hos en dørselger. Da de meldte om tre måneder+ forsinkelse kansellerte jeg bestillingen under henvisning til forbrukerkjøpslovens paragraf 23 (vesentlig forsinkelse). Nå krever de meg for et gebyr på 4500 kroner. Oppfatter dette som et rent bedrageriforsøk. Bare å holde seg langt unna.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Stephen | GlobalConnect
Helt umulig å få noe som helst kontakt med kundeservice, hverken tlf, chat eller skjema
Hei! Jeg vil først beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Køen til kundesenteret kan variere. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din her, du må gjerne kontakte oss slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
På linje med det man kan forvente seg i et utviklingsland, og i hvert fall ikke et industriland
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Har dessverre ikke innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
Nettet detter ut konstant, også tar det en evighet før det blir fikset. Ganske drit lei at det er problemer hver eneste uke
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med nettet vårt. Har dessverre ikke innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
Dårlig service og kundebehandling. Får ikke utstyr som leverer det man har betalt for, dette må man kjøpe selv.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med vårt kundesenter og utstyret vårt. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Med ønske om en fin dag videre! Stephen | GlobalConnect
Ble kontaktet av dem for å få bredbånd + rikstv, det tok 3 måneder å få tilsendt utstyr. Og når dagen kom, var ikke utstyret fra RIksTV kommet, kontaktet dem begge og dem la skylden på hverandre. Nå har det gått 4 nye dager og har ikke hørt noe som helst. Så jeg sitter med skjegget i postkasa uten TV.
Hei Daniel! Vi har absolutt ingen ønske om å gjøre våre kunder til kasteball mellom oss og Riks TV. Jeg har ikke innsikt i saken din direkte her, men hvis du kan kontakte oss på 38 99 01 00 så skal vi få rettet dette så raskt som mulig. Med ønske om en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect Privat
Den verste kundeservicen vi har vært gjennom! Udugelige folk som har ingen respekt og folkeskikk ... Vi har nå stått 48 timer uten internett i borettslaget og ingenting er blitt gjort for bedre situasjonen! Hold dere unna dette selskapet, glad at vi skal bytte leverandør nå ...
Hei Pål. Først må jeg beklage for opplevelsen dere har hatt hos oss. Vi ønsker å fikse problemet kunder opplever så fort som mulig. Dersom det er opprettet saker til våre teknikere er det en behandlingstid opptil 3 virkedager. Dersom du ikke har hørt noe fra oss etter dette ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat