GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selger kommer på døren hjemme og tilbyr et såkelt fantastisk fiberbredbånd. Med en mengde tv- kanaler. Han forteller at vi kan få være med på et prøveprosjekt i bostefsomtådet vårt . Interessen for GBs tilbud skal kartlegges. Vi lures til å melde oss på som interisert via signatur på et nettbrett . Vi beskjed om at et tilbud er sendt til oss Per Mail vi spør selger om det er noe binding her og svaret er nei. Det går 1 måneds tid og vi kontakter GC forårsake høre hvordan det går med kartleggingen. Det svarer de ikke på , men vi får vite at vi har skrevet en 1års kontrakt med dem. Vi hadde altså blitt lurt til å underskrive kontrakten av selgeren på døra. Vi forklarte dette til kundeservice, men fikk ingen medhold. Ønsket vi å bryte må vi betale et bruddgebyr på 4050 kr . Det ble en del kommunikasjon med kundesenteret. De kom kun med Moen subjektive svar om at vi hadde vær så god å betale. Vi føler oss skikkelig lurt og bedratt
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss, om det er slik som du nevner her i teksten så ønsker jeg at du kontakter oss en gang til så vi kan henvise deg til riktig plass å sende inn en klagesake til oss. Det skal ikke være slik at du blir lurt av selgere til å signere på noe som helst. Nok en gang vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss så langt og ønsker vi kommer til bunns i saken din Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Dyrt i forhold til hva du mottar av hastighet. Opplasting og nedlasting er langt lavere en det du betaler for.
Hei, Når har jeg ikke innsyn i saken din men om du opplever problemer med hastighet og ikke er fornøyd med pris så anbefaler jeg at du kontakter oss slik at vi kan ta en nærmere titt på det. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
En mafia organisasjon som er konstruert slik: 1) Vær tilgjengelig og hyggelig ved første kontakt. Lur kundene inn ved å opptre snill og grei. 2) Når kundeforhold er opprettet, kutt all kontakt. 3) Om kunder tar kontakt, opptre uvitende og send forespørsler fra kunder i en runddans blant flere forskjellige "kundebehandlere". 4) Opprett et eget skallselskap som tar for seg "faktura". Slik kan kunder ledes bort fra selve mafia-selskapet. 5) Opptre som drittsekker ovenfor kunder som er dumme nok til å ha underskrevet en ett-års avtale. Jeg anbefaler GlobalConnect til alle mine fiender.
Hei, Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i saken din men ønsker gjerne å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du har. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat
Hadde GlobalConnect et års tid. Hadde litt dårlig erfaring med wifi, så byttet leverandør. Det var rett og slett ikke bedre. Byttet tilbake til GlobalConnect i år igjen. Benytter da annen wifi system. Etter 3 ukers brukstid så er det den beste tilkoblingen jeg har hatt noen gang. Fiber kombinert med Deco x60 fungerer helt utmerket, uten problemer så langt. Anbefales absolutt.
Hei Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på! Om du lurer på noe så er det bare å kontakte oss på telefon 38 99 01 00, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat
Rot med fakturering og svært vanskelig å komme i kontakt med. Håpløse greier
Hei, Først og fremst vil jeg uttrykke beklagelse for at opplevelsen din så langt ikke har vært tilfredsstillende. Selv om jeg ikke har direkte innsikt i din sak, ønsker jeg naturligvis å bistå deg dersom du ikke har mottatt nødvendig hjelp. For øyeblikket opplever vi minimal kø på telefoner og andre kanaler. Jeg beklager igjen for ulempene knyttet til faktureringen, men jeg er sikker på at vi kan hjelpe deg med å løse problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Jeg ser plutselig nå at de øker prisen mye, ligger på 1000 kr nesten for wifi i måneden, det er ikke greit.
Hei, Om prisen på selve abonnomentet ditt så skyldes det nok at bindingstiden din har utgått men du kan alltids kontakte oss for å få denne prisen ned i bytte mot ny bindingstid. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect Privat
GlobalConnect har den dårligste kundeservicen iallefall jeg har vært borti. Det har lett for å ta vinter og vår før en får kontakt og min foreløpige erfaring er at de er 0 % innstilt på å hjelpe. Dette gjelder først og fremst abonnementsavdelingen, teknisk avdeling virker å være oppegående -når- en etter langt om lenge er så heldig å få kontakt med de.
Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du har hatt. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat